Despre noi

Am fost doi,ne-am iubit tare,si ne-am facut trei! Ei si de atunci nici Pamantul nu se mai invarte la fel,si aerul e mai curat,si iarba mai verde si tot din jur parca’i facut doar din iubire!

Eu,de cand o avem pe Printesa,spun cu mandrie ca sunt Mama! Norocoasa din cale afara ca pot sa stau alaturi de copil in fiecare zi,toata ziua!
Ne crestem copilul cu credinta in Dumnezeu si multa iubire. Restul incercam din mers,vedem ce functioneaza mai bine pentru ea si incercam sa pastram.

Scriu despre ea,vreau sa transform loculul asta intr-un jurnal al copilariei ei,pe care sa il citeasca cand va creste iar daca pentru voi e util si de ajutor,ma bucur tare. Am sa scriu tot ce-i mai frumos dar si ce-i greu.

Am ales sa ii spun titlul nobil (Printesa) in loc de nume din respect si pentru siguranta ei. Poate n-o sa vrea cand va fi mare sa stie toata lumea ce si cum facea ea,sau poate ajunge in functie inalta,cine stie…

Tu atat sa stii, Printesa mea, mami scrie cu drag,ca atunci cand oi fi batrana sa-mi citesti tu mie povestea vietii tale!

Mama de Printesa (acum,mai tarziu,speram sa crestem numarul membrilor din familie)!

Lasă un răspuns

