Despre EL al meu… si tatal tau

Citeam undeva ca nu este bine sa spunem ca partenerul/a de viata ne apartine. E, uite ca o spun. El imi apartine!

imageStiu ca este al meu de fiecare data cand ma uit in ochii lui.
Stiu ca este al meu de fiecare data cand ne completam unul altuia propozitiile si gandurile.
Stiu ca este al meu cand imi spune ca gresesc.
Stiu ca este al meu pentru ca mereu ma trage in sus,niciodata in jos.
Stiu ca este al meu pentru ca stie ca sunt doar a lui.
Stiu ca este al meu pentru ca ma iubeste mai mult decat ma iubesc eu.
Stiu ca este al meu pentru ca e mereu acolo cand am nevoie de el.
Stiu ca este al meu pentru ca ne este dor unul de celalat chiar si atunci cand stam unul langa altul.
Stiu ca este al meu pentru ca privim amandoi mereu in aceiasi directie.
Stiu ca este al meu atunci cand imi spune ca nimeni nu mai e ca noi.
Stiu ca este al meu cand isi saruta copila de noapte buna.
Stiu ca este al meu pentru ca e tatal pe care mi-as fi dorit sa il am.

Stiu ca totul pare greu de crezut. Dar daca cineva spune ca basmele nu exista, ar trebui mai intai sa ne cunoasca pe noi.

3 gânduri despre “Despre EL al meu… si tatal tau

  1. Pingback: Ce a facut scrisul pentru mine? | Amina Tomescu

Lasă un răspuns

