Se descurca fata mea!

Copila mea nu inceteaza sa ma minuneze! Imi dau seama ca la 2 ani 9 luni ai Printesei e greu sa crezi ce urmeaza sa afirm: se descurca grozav pe cont propriu,mai bine decat mine in unele situatii!

Ca sa intelegeti mai bine,trebuie sa aflati ce ghidusie a facut acum cateva zile cea mica,la locul de joaca! Povestesc ce am auzit din gura Sotului,care s-a intors din parc repetand intr-una „Mai nevasta,copilul asta e incredibil”.

Pe un topogan din acela al secolului 21 (un fel de tub, intri pe sus si mai vezi lumea abia jos) stateau 2 fetite,prietene cu a mea. Loc sa stea si Printesa,evident,nu mai era. Le roaga sa o lase si pe ea langa ele dar cele mici nu se indura. Sta ce sta, se mai plimba putin, se intoarce si cand o vede ca baga capul pe tub si striga cat o tin plamanii „dati-vaaaaa,vine un copilll taleeee, va lovesteeee”!!!!! Sar copilele de spaima si se intorc sa se uite cine este copilul infricosator care vine cu viteza vantului si care era cat pe ce sa le arate cum se zboara de’adevaratelea. Si asteptam…si asteptam,el mai curios decat ele baga capul sa vad cine vine…cand ce sa vezi…tubul GOL!

O intreba taicasu pe mandra care statea tantosa lanaga tobogan:
-Tati,pe cine ai vazut tu ca venea?
Intrebare la care Dansa raspunde foarte sigura pe ea:
-Aaa nu vine Tati nimeni! Acum am loc si eu pe tub,dar hai mai bine la leagan!

Si uite asa am stat noi o seara intreaga sa ne minunam de prunc cum poate ea sa nascoceasca tot felul de siretlicuri ca sa-i fie bine!

Voi ce povesti dragute aveti?image

Lasă un răspuns

