Pentru asta am facut copii!

imageCand printesa s-a nascut toti binevoitorii ne spuneau:
” Bucurati-va acum ca de la 1-2 ani e jale!Si cand se mai maresc e si mai rau, doar acum sunt cumint!i”

In afara faptului ca imi venea sa le scot dintii unul cate unul, sunt total impotriva acestei gandiri! Motivele mele sunt urmatoarele:

1. Cand am decis ca vrem sa avem un copil ( vb si in numele sotului pentru ca suntem 2 in 1 cand vine vorba despre familia noastra, ne mai contrazicem pe culoarea parchetului dar cam atat) nu l-am facut ca sa avem pe cineva la batranete, nu l-am facut ca sa fie geniu sau savant. L-am facut din iubire si il crestem cu iubire.

2. Nici eu, nici el (si cred ca nimeni) n-am fost copii dintr-aia model, ca la carte. Am facut trasnai (unele mai mici, altele mai mari), ne-am razvratit, ne-am dat cu capul tare si abia apoi am invatat si inca invatam. Singurul lucru care ne-a ajutat a fost faptul ca am avut mereu mamele acolo. Ne-au tinut in brate, ne-au ascultat, ne-au iertat si ne-au iubit neconditionat. Si credem ca asta este cel mai de pret lucru pe care puteau sa ni-l ofere: iubire neconditionata!

3. Nu vrem copii cuminti! Vrem copii sanatosi si fericiti! Vrem sa se murdareasca, sa sara in baltoaca de ploaie, sa tipe de bucurie, sa ne certe cand gresim, sa se suie in copaci si toate trasnaile care sunt permise acum! Din pacate noi, astia mari nu mai putem sa facem multe…

4. Nu vrem copii ascultatori sau obedienti! Nu! Vrem un copil care sa ia singur decizii, care sa nu fie obligat sa faca nimic din ceea ce nu isi doreste! Un copil liber care sa se transorme intr-un adul independent si sigur pe el!

5. Ne am hotarat din start sa o iubim nespus, sa o ajutam mereu cand ii va fi greu, sa o indrumam cand se va razvrati si sa stie ca mereu, indiferent de ce va fi, noi vom fi langa ea!
….

Sursa foto:aici

Un gând despre “Pentru asta am facut copii!

  1. Pingback: Cum? De ce? Unde? Cand? Cine? Ceeee?!? | Mama de Printesa

Lasă un răspuns

