Stii ca ti-a crescut copilul atunci cand mergi la prima sedinta cu parintii!

image
Luni va fi prima zi in care puiul nostru va face intaiul pas spre ceea ce vor fi multi ani petrecuti in educatie. Da, luni va fi prima zi de Gradi! Stiu ca toti am trecut prin asta, stiu ca toti am supravietuit dar cand e vorba de a mea, e greu. Trebuie sa o las pe mana altor persoane, in care sa am incredere si sa sper ca isi vor da toata silinta ca Printesei mele sa ii fie bine.

Dupa lungi cautari a unei gradinite private care sa fie pe placul nostru, am descoperit intamplator Gradinita de Stat pe care o poti confunda cu una privata.

Din motive personale nu am sa spun numarul gradinitei, este una cu predare in germana.

Dupa prima sedinta cu parintii din viata mea ( cand eram mica mereu imi doream sa particip, acum realizez ca n-am pierdut nimic :)) ) am sa fac o lista cu ce mi-a placut si ce nu.

Pro:
– gradinita se afla intr-o cladire istorica renovata in 2014 la care s-au mai adaugat doua corpuri noi. Mobilier nou, sali XXL, curte foarte mare, bucatarie proprie, foarte curat;
– educatoare grupei noastre este o tipa tanara si calda, dispusa sa ne asculte orice dorinta, nu crede in pedepse/recompense;
– predare exclusiv in limba germana, optionale diverse: dans, muzica, pictura, creste inteligent (un optional realizat de un psiholog, bazat pe inteligenta emotionala) si minde lab ( pentru grupa mare);
– momentan am cunoscut doar parintii, majoritatea suntem pe aceeasi lungime de unda, oameni calzi, placuti;
– exista o asociatie a parintilor unde lunar se strange o anumita suma de bani pentru a suplimenta salariul cadrelor didactice si a personalului gradinitei. O idee foarte buna, cei care se ocupa de copii nostri merita salarii mai bune. Suma nu este exagerata, deci mi se pare ok.
– educatoarea a propus ca maine sa ne intalnim din nou, impreuna cu copii, pentru a se cunoaste, a se familiariza cu clasa si cu dânsa;
Con:
– lipsa de cadre didactice este cea mai mare problema. Noi am avut noroc pentru ca la grupa noastra educatoarea va putea sta si dupa-amiaza dar sunt grupe unde nu au personal.
– meniul la pranz este asa: o zi pui, o zi curcan, o zi porc. La noi in familie nu se mananca porc iar micuta in ziua cu porc va trebui ori sa manance doar garnitura, ori sa vina cu mancarica de acasa. Cand va incepe gradinita, vom cauta o solutie.
– cativa parinti care si-au adus cu ei un mare Nu pe care sa il spuna la orice si niste „ntz” la o sugestie cu care nu erau de acord. Ciudat, pentru ca copii nostri vor petrece 3 ani impreuna, asa ca ar trebui sa ne intalnim cu mintea deschisa, constienti ca toti suntem diferiti si ca orice problema se rezolva mai usor cu un zambet pe buze decat cu o fata incruntata.

Cam atat. Sa ne auzim cu bine si dupa prima zi de gradi. Emotii mari!!!

Un gând despre “Stii ca ti-a crescut copilul atunci cand mergi la prima sedinta cu parintii!

  1. Pingback: De ce o gradinita germana?! | Mama de Printesa

Lasă un răspuns

