O lansare de emotii..

image

Astazi am avut onoarea de a fi alaturi de minunata Ioana, Printesa Urbana!

Am ajuns devreme, am avut timp pe-ndelte sa o imbratisam, sa facem o poza. Nu a fost o lansare asa cum m-am asteptat. Oamenii șușoteau pe la colturi numai de bine:
—Ce frumoasa e Ioana!
—Ce ma bucur ca am reusit sa ajung!

Nu! Nu a fost o lansare de carte! A fost o lansare de emotii. De la ea pentru noi, de la noi pentru ea, de la mari la mici si tot asa. Cred ca si scaunele s-au miscat putin de la atata emotie intr-un singur loc.

Eu sincer, inainte sa o cunosc personal, nu credeam ca poate sa fie chiar asa. Emana caldura, calmitate, chiar iti vine sa ii dai o imbratisare cand o vezi asa micuta si full de emotii. Are doi copii minunati, crescuti liber si frumos. Acum stiu de unde ii vine si succesul: nu trebuie sa o cunosti ca sa ajungi sa o iubesti.

Ioana, tu nu stii. Dar ne ajuti pe multe dintre noi. Mie mi-ai dat curaj sa fac un loc unde sa pun tot ce am scris despre Printesa mea pana acum. Am citit pe blogul tau ca nu doar la noi sunt zile grele. Si imi face bine. Si iti multumesc! Iti doresc sa iti vezi copii mari si sanatosi, stiu ca asta e urarea de care ne bucuram noi mamele cel mai tare!

Te imbratisezzzz!!!

Pe Printesa o puteti citi aici: http://www.printesaurbana.ro

PS: si sotul a zis ca esti tipa faina. Greu scoti de la el o apreciere, deci e de bine.

Un gând despre “O lansare de emotii..

  1. Pingback: “Sunt Amina si am un blog” – Amina Tomescu | FUN Parenting by Cristina Buja

Lasă un răspuns

