Printesa ne invata

Ca de la Printesa primesc zilnic lectii grele, mi-e clar demult. Dar… azi…

Ora 13:00. Copil mancat, jucat, pupat, fericit si zambitor. Cu ochii mici imi spune „Mami,hai la nani amandoua”!!! Fericire mare, urmeaza 1/30 de liniste si odihna!

O schimb,o imbrac si urmeaza pampersul ( inca il punem la nani,il scot uscat dar inca nu sunt asa de sigura ca poate renunta definitiv la el). Deodata incepe si tipa,sare si trage de mine,motivul nici pana azi n-am reusit sa il aflu,banuiesc o lipsa de conectare.
Gresala mea Nr. 1: Tip la ea sa se potoleasca, ea urla si mai tare(de data asta de suparare): „vreau sa tip asa la tineee”
Nervii mei intinsi la maxim,buuun….

Gresala mea Nr. 2: Tipatul n-a potolit-o, ba din contra, a agravat situatia,asa ca blonda de mami o apuca de nasuc ca sa inteleaga ca e suficient! Bineinteles ca reactia ei a fost bine meritata : ” Vreau sa te ciup si eu asaaaa pe tineee” !!!! Moment in care subsemnata si-a dat seama ca a comis-o! Eu sunt un exemplu pt copilul meu,iar asta nu a fost un exemplu demn de urmat!!

Mi-am luat puiul in brate,vmi-am cerut iertare, i-am explicat ca am gresit si ca-mi pare rau…

„Iubito poti sa ma ierti?”
„Da mami,ca noi ne iubim orice ar fi. Ai facut doar o mica gresala.”

Sa nu va fie teama sa va cereti iertare! In fata copiilor vostri, a sotilor, mamei, soacrei si tot asa. Iertarea face bine la suflet! Si pentru cel care o da, si pentru cel care o cere!

Aici aveti un link util pentru „de ce nu e bine sa fim duri” cu puii nostri:

Why You Should Never Get Tough With Your Kids

Lectia Printeseiimage

Lasă un răspuns

