Prima zi la gradinita!

Un pantofior in fata celuilalt, un ghiozdanel in spate, doi ochi curiosi si am ajuns la gradi!

Printeso, esti grozava! Cum ai infruntat tu o lume intreaga, asa singurica! Mandra, mandra, cea mai mandra mami ai!

Nici o lacrimioara, nici o suparare! Ne-am schimbat, nimagee-am dus in clasa si gata.

„Mami, de ce plang copii astia?”
„Plang dupa mamicile lor, iubito”
„O sa plang si eu dupa tine?”
„Pai nu cred puiule, pentru ca tu stii ca asta e locul minunat despre care tot vorbeam noi. Si mami vine mereu sa te ia dupa nani”
„Bine mami, „ducete” acasa”

Muah,muah!

Bineinteles ca am mai stat la pândă, am incercat sa ma uit pe geam. Pana sa o gasesc eu, ea deja imi facea cu mana.

„Ducete mami ca sunt bine”:))

Acum de ce cred eu ca a fost fara plansete si dramă:

– ajuta mult sa vorbiti din timp despre gradi. Noi vorbim despre asta de pe la 1 an si jumatate. Ea asculta eu povesteam, ma mai intreba cate ceva si tot asa.
– dupa ce am ales gradinita, am fost de multeee ori. Intai ne-am plimbat pe strada,i-am aratat cladirea. In alta zi am intrat in curte, apoi in clase. Am mers inainte sa o cunoastem pe Frau, apoi am mers sa ne cunoastem colegii si tot asa. Era cat de cat familiarizata.
– i-am povestit toata vara ce program au la gradinita.Dejun, joaca, pranz, nani, gustare si mamiiii. Ce jucari au, ce va invata, tot tot tot. Ca unui om mare. Jumate a inteles, jumate a ramas curiozitate.

Printesa mea! Mi-ai povestit de ursi roz, de desene pe pereti, de iaurtul nemancat, de ciorbita de pe pantaloni, de cuburi nedescoperite inca, de roata de turta dulce unde ai vazut culori. Strang toate povestile tale in cutiuta noastra cu amintiri.

Puiul meu de om a facut azi primul pas! In lume, fara mami!
P.S.: Sa mai zic ca am plans? Nu mai zic, daca sunteti mame stiti cum e.

2 gânduri despre “Prima zi la gradinita!

  1. Pingback: Sa duc sau sa nu duc copilul la gradinita? Aceasta a fost intrebarea | Mama de Printesa

  2. Pingback: Cum vorbim la gradinita. | Mama de Printesa

Lasă un răspuns

