Medici si … medici!

imageDin start vreau sa va spun ca am un mare respect pentru cadrele medicale, avem medici in familie, stim cat de greu le este. Dar…

Fiecare copac mai are si uscaturi. Experienta nostra a fost una traumatizanta pentru copil si pentru noi ca parinti.

Problema pentru care am ajuns la spital nu are relevanta. Important este ca am ajuns dimineata la ora 04:00. Am intrat cu copilul la camera de garda a spitalului. Am intalnit acolo o asistenta suparata pe viata, pe oameni in general si pe copilul meu in mod special pentru ca s-a trezit sa se imbolnaveasca asa… in miez de noapte.

Prima intrebare pe care mi-a adresat-o a fost daca chiar vreau sa o trezesc pe Doamna Doctor!!

Da, chiar vreau! Copilul meu avea nevoie de un medic, altfel n-am fi fost acolo. Mie chiar imi place patul meu de acasa si nu cred ca exista mame care de placere aleg sa se aventureze noaptea prin spitale.

Acum cand ma gandesc prin cate am trecut, chiar imi doresc sa nu o fi trezit pe Doamna Doctor. Intr-un final, putin buimaca, a aparut si dânsa. Ma intreaba foarte rapid ce am patit, ii povestesc, dupa care urmeaza:

—Cum o cheama?
Micuta mea sociabila isi spune șoptit numele.
Raspunsul a fost prea dur :
—Crezi ca pe mine ma intereseaza cum te striga „mă-ta”? Eu nu te mai vad in viata mea! Numele de familie si treci imediat pe burta sa iti fac injectia sa te duci acasa.

De aici incolo nu are rost sa va mai povestesc! A fost un intreg circ!

Acum intrebarea mea este: Cum le este permis unor astfel de oameni sa lucreze in pediatrie? Daca nu ai rabdare, daca nu iti plac copiii, ce rost mai are sa iti alegi aceasta specializare?

Degaba esti un medic grozav daca nu reusesti sa relationezi cu copilul! Degeaba! A mea, dintr-un copil care mergea de drag la medic, acum nici nu vrea sa auda.

Din pacate tristul adevar este ca, daca va permiteti, evitati spitalele de stat! In privat sunt motivati financiar (adevarul gol-golut) iar copiii primesc alt tratament. Sau daca nu, cautati din timp un medic care stiti ca isi respecta meseria si pacientii.

Voi ce experiente aveti cu spitalele din tara? Sper sa aud si experiente mai placute..

sursa foto: http://www.spectrummedbilling.com/who-we-serve/

4 gânduri despre “Medici si … medici!

  1. Pingback: Medic vs. Vecina de la doi | Mama de Printesa

  2. Un medic pediatru dedicat meseriei,„ de nota 2 milioane„! ( il citez pe fiul meu)
    Dna. Doctor Elisabeta Chiurciu ( lanturile regina Maria), este un medic cu o rabdare de fier, dubla specializare pe Alergologie, scolit in afara granitelor noastre….( de aici poate si atitudinea , profesionalismul)
    Recomand oricui!!!!

    Aveti probleme…indoieli, intrebari, chiar si de o simpla evaluare a copilului?

    Apelati cu incredere la dumneaei!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

