Te iubesc

Te iubesc e acolo mereu, in noi.

V-ati gandit vreodata cat de dificil este sa explici unui copil lucruri abstracte?

Ce inseamna „ma simt melancolic”? Ce este un „sentiment”? Dar ce este „sufletul”?

Dificil de inteles, multi adulti inca n-au gasit raspunsul la aceste intrebari. Dar TE IUBESC?
Cum l-ai invatat tu pe „te iubesc”? Te iubescul ala pur, fara interes, fara obligatii, fara sa astepti ceva in schimb. Cu te iubesc eu cred ca te-ai nascut micuta mea printesa.

Prima oara mi-ai aratat ca stii cand ne-am lipit obrajorii si ai zambit cu gropita ta. Atunci am stiut ca stii tot. Cat te-am asteptat noi, câtă dragoste a fost acolo cand te-am facut, cu câtă dragoste iti canta mami si câtă iubire era in fiecare alint de noapte buna pe care ti-l spunea tata, toate inca din burtica.

Apoi ne-ai invatat tu pe noi cam cum arata dragostea neconditionata. Si pentru asta am stat ceva sa ma gandesc cum sa o explic in cuvinte, dar nu merge.

E acolo in noi trei, fara sa poata fi explicata. E minune si minunile nu pot fi dovedite, poti doar sa crezi sau nu in ele. imageSi eu cred in tine minunea mea facuta din mult te iubesc si o imbratisare.

2 gânduri despre “Te iubesc

Lasă un răspuns

