Cum ai venit pe lume

Mult te iubesc. O imbratisare. Doua liniute. Si o scena de film. Cand ai sa cresti mare, daca ai sa semeni cu mami, ai sa te uiti la multe filme si ai sa vezi si scene siropoase dar si comedii. Scenele alea in care o tipă scoate un tipat atunci cand vede liniutele de pe test sunt inspirate din fapte reale! La mami asa a fost. Un tipat de ” doamne ce minune” combinat cu „aoleu ce ma fac acum”.

Ai fost un pui de om cuminte, ai lasat-o pe mami sa se bucure de sarcina, ai tinut si la silueta mea, am poftit la prunele dintr-o intersectie si tati s-a aruncat din masina sa ne faca poftele, nu te linisteai noapte pana cand nu auzeai alinturile tatei si ridicai funduletul de bine ce era. Am stiut din prima clipa cum vreau sa te numesti, eu inca cred ca tu mi-ai soptit. Sper sa iti porti numele cu mandrie.

Ai stat cuminte pana in ziua ta speciala, 10.11.12. O data la o suta de ani, exact ca tine. Am plecat cu tati la spital, emotionati, nerabdatori, plin de iubire pe care abia asteptam sa o revarsam asupra ta. Ai venit frumoasa ca un inger, o singura gropita, brunetica cu ochii de migdala. Cred ca te-ai nascut asa ca sa nu sufar prea tare acum ca esti bucata rupta din tati, blonduta mea cu parul cret.

Am fost o norocoasa, ai dormit mult, ai ras mereu si cred ca a fost si greu dar nu reusesc sa imi amintesc nimic. Parca totul a fost asa un vis frumos trait in realitate.

Timpul in doi a devenit timp de povestit despre ce deget ai mai ridicat in timpul zilei, ma intrebau prietenii ce mai fac si eu nu faceam nimic si defapt faceam totul: cresteam un inger.

Copilaria se uita. Dar nu uiti starea de bine. Doar doua lucruri vreau sa iei cu tine in viata: bucuria de a trai si credinta. Iar daca le mai uiti sau le ratacesti prin lume, le gasesti mereu la mama acasa, am sa am eu grija sa iti amintesc mereu.

Ps: acum cand scriu, respiri cu nasucul indesat in spatele meu. Am amortit dar parca as vrea sa nu uit niciodata momentele astea doar ale noastre.imageFacebook: 
https://www.facebook.com/mamadeprintesa

Lasă un răspuns

