Cum ne jucam pe timp de ploaie

Toamna si-a intrat pe deplin in drepturi asa ca am zis sa pun pe hartia virtuala activitatile distractive pe care le fac impreuna cu Printesa pe timp de ploaie ca sa evitam sa ne smulgem parul din cap de plictiseala.

1. Pictam. Recordul la pictat a fost de 11h :)). In ziua aceea a mancat, a baut apa si a stat pe oala cu pensula in mana. Acum am evoluat. Punem o folie se plastic mare cat camera pe jos si experimentam cu degetele, cu talpile, cu coatele. Ne pictam una pe alta si tot asa. Dezastrul e minim, copilul il spal bine si folia o strang asa cum e. Nu ma doare nici pe mine capul si se distreaza si ea.

2. Tabla de scris. Am gasit un soi de creta care nu face praf mare, stie ca poate scrie doar pe tabla sau pe masa ei de joaca. Nu prea mai e pasionata acum de asta pentru ca a scris toata vara pe asfalt dar cand incep sa cada primii fulgi de nea revine pasiunea.image

3. Nisip kinetic. L-am descoperit recent si am vazut ca e foarte pasionata de subiect. Inca nu avem dar in cel mai scurt timp ne imbogatim colectia de jucarii indoor.

4. Citim. Carti de povesti, reviste, basme romanesti ( vreau sa stie si de Ileana Cosînzeana nu doar de Barbie), mai nou citim si carti scurte in germana. Ii citesc uneori si pliantele din posta. E curioasa fata mea.

5. Jocul cu da si nu invatat dimineata in drum spre gradi de la Itsy Bitsy. Regula de baza este ca Printesa sa raspunda mereu fara sa spuna Da.
–Masina asta e galbena?
–E galbenaaa!!! Sau daca uita varianta de raspuns zice ca e alta culoare:)).
A prins regula si se distreaza, acum ne jucam cam intr-una:)).

6. Sa ii spun o poveste dar sa ma fac ca uit numele personajelor.
– A fost odata o fata asa blonda, cu un șorțuleț si cu niste prieteni soricei, of Doamne am uitat cum o chema….
– Cenutăleasca mamiiiii.
O fascineaza jocul asta de-a mami uituca.

7. Harjoneala. O arunc in pat, o tin strans prizoniera si o pupacesc si cam orice joc inventat ce implica contact fizic mult. Inca n-am gasit copil care sa refuze o harjoneala ca la carte.

8. Cand chiar am treaba prin casa si ea vrea musai cu mine, incerc sa o implic in tot ce fac. Eu gatesc rar deci in rest poate sa contribuie cam la tot ce fac.

9. Dam petreceri de papusi. Si aici daca aveti un pic de creativitate puteti sa va jucati ore in sir. A mea Printesa nu se satura niciodata. Pentru baieti nu stiu cu ce a-ti putea inlocui, poate curse de masini sau un concurs de roboti sau dinozauri?

10.Un secret pe care l-am invatat in timp este sa depozitez departe de nasul ei jumatate din jucarii. Mereu le scot prin rotatie si de fiecare data i se pare ca e Craciunul, toate parca sunt pentru prima oara la ea in mana:)).

Sa imi spuneti daca mai aveti idei de jocuri sau activitati din astea de vreme rea, mereu suntem in cautare de noi aventuri:))

Spor la joaca.

Facebook:aici

Un gând despre “Cum ne jucam pe timp de ploaie

  1. Pingback: Tehnologie pentru copii. Da/Nu | Mama de Printesa

Lasă un răspuns

