Bucket list pentru copilul meu

• Sa ai o copilarie plina de joc si voie buna, de care sa iti amintesti cu drag peste ani si ani
• Sa cresti libera, fara constrangeri, fara regrete ( sau cat mai putine)
• Imi mai doresc sa reusesc sa iti transmit dragostea de familie, de radacini, de oamenii care te iubesc mai presus de tot si indiferent de orice
• Sa nu iti pierzi credinta in Dumnezeu, niciodata, nici cand va fi greu nici cand va fi bine
• Sa inveti sa inveti. Nu ce se preda in carti ( din alea doar o parte) ci ce iti este tie drag, sa citesti mult si sa stii putin din toate
• Sa inveti din greselile mele si sa nu le repeti. Ai timp sa faci tu unele doar ale tale.
• Sa cresti mandra ca esti româncuță
• Sa iubesti cand va fi timpul, dar sa nu uiti niciodata sa te iubesti intai pe tine
• Sa visezi mereu tot mai sus. Noi ti-am dat aripi, tu doar viseaza ca sa poti zbura. Nu iti fie frica sa cazi, e mai rau sa te uiti de jos si sa regreti ca nu ai incercat
• Sa inveti ca banii pot cumpara multe: lucruri, case, masini, functii. Dar nu pot cumpara nimic din ce conteaza: iubire, respect, fericire sau prieteni.
• Sa nu uiti sa fii mica. Sa iti mai pui capul in poala mea sau sa te arunci la tata in brate si cand vei fi mare. Sa porti cu tine mereu si suflet de copil
• Sa razi mult, sa plangi cand trebuie si sa spui NU atunci cand simti
• Sa iti gasesti iubirea, omul alaturi de care sa vrei sa imbatranesti
• Sa te vad mireasa si la nunta ta sa dansez cu tata pe melodia de la botezul tau

• Sa recitesc peste multi ani si sa bifez macar jumatate

Sa cresti frumos, copilul meu!

Un gând despre “Bucket list pentru copilul meu

  1. Pingback: Aniversarea Printesei! | Mama de Printesa

Lasă un răspuns

