Ce am invatat de la tine, micută Printesă!

Inainte sa devin mama imi imaginam despre voi copii ca sunteti niste fiinte mititele, neajutorate, adorabile si ca niste bureti ce absorb informatii. Acum stiu ca sunteti toate cele de mai sus si ceva in plus.

Sunteti pui de oameni care nu stiu mare lucru despre pericole, despre cum se tine furculita in mana sau cum sa faci 1+1 dar stiti de N ori mai multe lucruri decat noi despre emotii, dragoste si despre tot ce tine de suflet curat. Cred ca si noi le-am stiut la un moment dat dar le-am uitat cand ne-am lovit de viata si poate si pentru ca atunci cand eram noi mici era important pentru parinti sa aiba copilul paine pe masa si viitor asigurat. Noi ne-am inconjurat de familii cu parinti care stiu si cat de importante sunt conectarea, sufletul si emotiile copilului.image

Fara doar si poate cea mai importanta lectie primita de la tine este despre ce inseamna iubirea cu adevarat. E iubire neconditionata, pe care mi-a fost greu sa o inteleg pana nu te-am strans in brate.

M-ai invatat ce inseamna sa ai rabdare cu cel drag. Nu pentru ca te plateste la sfarsit de luna, nu pentru ca asa trebuie, nu din obligatie ci doar pentru ca el de asta are nevoie, de inca putin, de repetat de 100 ori acelasi lucru, de tinut in brate cand vrea, de ascultat cand are o suparare chiar daca n-ai dormit de trei nopti si tot ce ai vrea e sa stai intre pernele pufoase.

Mi-ai aratat cum sa ma bucur de timp. Poti colora ore in sir fara sa te gandesti ca nu vei mai avea apoi timp sa iesi in parc. Te gandesti mereu la acum, traiesti momentul. Te grabesti incet. Daca trag linie la sfarsitul zilei, observ ca tu faci mult mai multe lucruri decat mine, intr-un timp mult mai scurt si esti mult mai fericita. Cred ca defapt acesta e secretul. Orice ai face, sa o faci implicat. Cand ne spalam pe dinti ne gandim ce sa mancam dupa, cand mancam ne gandim cu ce ne imbracam azi si tot asa. Copii se bucura de fiecare clipa si cred ca asta e o lectie mare, pentru noi adultii.

M-ai invatat sa merg mai mult pe jos, sa rad fara motiv, sa am grija sa nu ucid furnici, sa salut fluturii si sa nu uit niciodata sa il pup pe tati de noapte buna,

Lista ramane deschisa, mai am multe de invatat de la tine.

Daca iti plac povestile noastre, ne putem imprieteni pe Facebook cu un click aici.

sursa foto: http://thefatgirlblog.com/tag/motherhood/

Lasă un răspuns

