Mami, tu te iubesti pe tine?

— Printeso, de ce te pupi singura?

—Pentru ca ma iubesc mult si pe mine, tu nu te iubesti pe tine, mami?

—Ba da iubito, tu m-ai invatat!

image

M-ai invatat cat de important este sa ma iubesc si pe mine. Sa ma accept asa cum sunt, sa mi cunosc calitatile si defectele, sa stiu cum sa primesc un compliment.

Am invatat cat de important si esential este sa iti cunosti limitele si vulnerabilitatile pentru a putea creste un pui de om cu caracter si demnitate.
Sa stiu sa imi controlez iesirile si supararile, sa nu te acuz pe tine pentru neputintele mele.
Am invatat ca intai eu iti datorez respect tie, nu invers, ca trebuie sa te indrum, nu sa te educ, ca nu am drept deplin asupra ta, esti si tu om ca si mine: ai dreptul sa alegi, sa spui nu, sa gresesti si sa cunosti lumea prin ochii tai.

Inca o lectie de la tine, pui frumos nascut din mult te iubesc si o imbratisare.

Pe FB sunt aici:https://www.facebook.com/mamadeprintesa

Sursa foto: https://www.flickr.com/photos/theothernate/6816838606

Lasă un răspuns

