Impreuna putem schimba viitorul copiilor nostri

Scriam acum cateva zile despre hotararea mea de a contribui in mod direct la schimbarea pe care o vreau pentru viitorul copilului meu in aceasta tara.
M-am gandit mult la asta, pentru mine a da din umeri si a spune „nu o se se schimbe niciodata nimic” nu este o optiune.

image

Schimbarile nu vin de la sine si nu se intampla peste noapte. Daca vrei sa slabesti nu astepti sa vina cineva sa o faca in locul tau, nu? Acelasi lucru se aplica in orice schimbare pe care o vrei.

Nu e suficient sa ceri si sa te plangi.
E nevoie de munca, perseverenta, de locul potrivit in care sa faci asta si de oameni care sa isi doreasca aceleasi lucrui ca si tine. Pentru mine locul acesta va fi PRU – Partidul Romania Unita. Imi place pentru ca este un partid inca mic dar cu idei mari, cu voci puternice si indreptate spre a face schimbari mari. Niciodata nu m-am gandi la mine ca fiind o persoana politica si mult timp am crezut si eu, ca multe dintre voi probabil, ca nu exista sansa la o schimbare.

image

Cred ca multe femei rezoneaza cu notiunea de „schimbare” dar notiune de „partid” este asociat de multe ori cu termene negative – comunism, coruptie, interese proprii, furt, cei mari carora nu le pasa de cei mici, un loc in care femeile nu au nimic de spus.

Dar daca cei mari dintr-un partid sunt defapt cei mici, ca si noi, care doresc schimbare? Daca cei dintr-un partid vin in majoritate din perioada post-comunista, oameni tineri, cu valori clare, forte proaspete si idei bune? Dar daca femeile au un loc clar si o voce in acel partid? Eu am ales sa le dau o sansa. Am realizat ca a fi sceptic e un lucru bun pentru ca asa poti face alegeri informat. Dar a fi ignorant e cu totul alt lucru.

Am inteles ca oricat de mult am vrea sa schimbam mentalitati, in ultima instanta avem nevoie de legi, de proiecte si idei puse in aplicare, de oameni mari care sa gandeasca pentru nevoile celor mici.
Daca si tu vrei sa contribui in mod activ la viitorul copilului tau astept un semn pentru a iti povesti mai multe despre cum poti face asta.

Copilul meu trebuie sa aiba un viitor mai bun!

Lasă un răspuns

