Diminetile de luni

Deschid ochii si vad deasupra mea un cap inconjurat de bucle mari si blonde, cu doua migdale mari uitandu-se fix la mine.

–Mami e dimineataaaaa!

Ma uit buimaca la ceas: 7:05! Sa mai adorm n-am nici o sansa asa ca aleg sa fac o sesiune de pupacealo-smotoceala cu Printesa la orizontala. Mi-e drag de mirosul ei de pui de om, de rasul ala ce ii vine din suflet si de fiecare mm din ea. N-apuc bine sa ma satur ca imi si spune hotarata:

– Hai la butăcălie ca mi-e o foaaamee!

Facem ceva bun si o intreb ce a visat chiar daca mereu imi raspunde la fel: un pui mic si galben. Oare ce semnificatie o avea? :))

Ma uit la ea cum molfaie fericita langa taicasu, se mai cearta amandoi pe o bucata de branza apoi imi cere o cafea de copii (lapte cu scortisoara), sa aiba si ea ca el. La urma pleaca fiecare in treaba lui: unul sa faca bijuteri, altul sa mai faca un castel pentru printese.

Dimineata mea de luni e mereu despre miros de casa fericita si familie implinita. Despre copil cu par balai si sot asa cum am visat. Despre inca o saptamana pentru vise implinite.

Ca sa nu credeti ca lunea la noi e doar despre pupat, avem dovada ca mai si muncim:

image

La voi cum e dimineata de luni?

Daca iti plac povestile din casa mea, te astept cu un like aici: https://www.facebook.com/mamadeprintesa

Lasă un răspuns

