Limba lui costibolto si bolotitico!

image

De cand cu gradinita germana la noi in casa a aparut o limba noua. Si nu este germana, asa cum poate v-ati fi asteptat. Bineinteles ca vorbim si in germana dar eu despre limba lui bolstoliti si coltisbiti vreau sa va povestesc.

Nu este un typo ci mai nou sunt cuvinte de baza in dialogurile noastre.

Printesa imi citeste (a se citi: reproduce din 5 povesti diferite) Frozen, de exemplu:

Olaf se duce fuga fuguta spre diltibisti si cand ajunge ma striga degraba sa ii il salvez de un coltobasti muoareeee. Si atunci eu arunc lasoul facut bilstipotili si ma duc sa ii dau o imbratisare de trecut suparari. Si vine toamna. The End

PS: Cartile se citesc cu toata drama, mimica si gesticulatia pe care le are in dotare. Cu palmele drepte – ca Ceausescu, cum zice taicasu :))

Ma dau pe spate cuvintele ei improvizate. Am studiat indeaproape fenomenul si am constatat in urma unor lungi sesiuni de analiza atenta pe subiect ca toata treaba n-are nici cap, nici coada. Termenii astia enervant de abstracti tin loc de substantive, adjective, verbe, chiar si de nume propri.

—Cum o cheama pe papusa?
—Bolstocasta.

Mai zi ceva. Si sa nu te puna Sfantu sa spui ca nu intelegi ce zice, ca isi ia pozitia „țața certareata cu maini in sold” si te boscorodeste ore in sir de iti vine sa te duci la un lingvist sa il intrebi daca nu cumva chiar exista ce spune ea acolo.

Nu ca n-as fi deja obisnuita cu mintea ei creativa: am trecut de la prietena imaginara Icu care aparea doar pentru a sari in pat cu Printesa, la vulpea care are vizuina sub patul meu dar care doarme langa ea noaptea si pe care trebuie sa o imbrac de fiecare data cand ma trezesc (doar eu, ea niciodata), acum la limba asta dubioasa. Abia astept sa vad ce mai nascoceste minunea mea de copil liber si inventiv.

Copiii vostri ce povesti inventeaza?

Daca iti plac povestile din casa noastra, te astept cu un like aici:

https://www.facebook.com/mamadeprintesa

Lasă un răspuns

