Mama cu liste

Inainte sa fiu mama nu pot spune ca eram tocmai cea mai organizata persoana sau ca analizam prea mult ce si cum fac. La mine nasterea a venit insotita de un bum-buf-poc la creier.

Ziua nu mai mergea sa fac eu ce vreau si la ce ora vreau. Gata cu trezitul la 11:00, cu intalniri programate cand aveam chef sau cu sesiune de amintiri cu sotul noaptea pana la 1:00.

Gata. De atunci totul a devenit planificat la minut, am dat privitul la tavan pe creat liste despre tot si despre tot ce nu trebuia, ca sa fie. Am incercat sa le pun pe hartie, dar mereu uit hartia asa ca acum functionez mai mult pe baza de memorie. E la mine in cap un papirus ca in desene, il deschizi si nu se mai termina. Ca sa imi fie mai usor imi imaginez capul de lista cu litere ingrosate si bulinute inainte de fiecare punct. Arta domnule, A R T A!!

image

Am vazut la un moment dat un film cu Sarah Jessica Parker – How does she do it? parca se numea, e un film dragut de vazut daca ai o stare buna, daca ai o zi proasta mai bine renunta pentru ca te va scoate din sarite sa vezi o blonda care poarta Prada cum se plange ca nu mai poate cu doi copii. In fine, ideea era ca si ea facea liste din astea acolo, scenaristul sigur sigur este femeie si mama, sau a primit un pont bun de la una.

Sa vezi harababura in liste cand se bat cap in cap intalnirile mele cu programul copilului – copilul mereu castiga si restul populatiei n-are decat sa ma urasca. Acum de cand cu gradi parca ceva-ceva s-au mai eliberat listele mele dar nu prea mult pentru ca am trecut si noi prin otito-enterocolita-raceala-mix de virusi cum doar la gradi exista — yeyyyy! Dar in zilele cu Doamne Ajuta in care e gradi ma bucur macar de 5h pe zi de casa curata, s-a golit cosul de rufe pentru calcat, mancare calda e la ghici ca de bucatarie tot nu mi-e drag, sunt la zi cu comenzile pt magazin, furnizori, etc.

Deci suntem pe drumul cel bun: eu si listele mele! Sa traiasca listele!

Voi va faceti liste dintr-astea? Sau aveti un sistem mai eficient?

Daca iti plac povestile mele, te astept cu un like aici:

https://www.facebook.com/mamadeprintesa

Un gând despre “Mama cu liste

  1. Pingback: Cum sa te odihnesti cand ai un bebelus in casa. | Mama de Printesa

Lasă un răspuns

