Nu cred in romantism!

Sau cel putin nu cred ca romantismul ala curat, care iti da fluturi in stomac, vine din gesturile pe care le vedem in filmele siropoase. Nu cred nici ca romantismul este la fel pentru fiecare femeie, ce pe mine m-ar da pe spate, pe tine poate te lasa rece. Si nu pentru ca esti insensibila ci pentru ca gesturile cu adevarat romantice sunt cele care spun o poveste, povestea ta de dragoste.

Eu nu am primit niciodata de la al meu sot un buchet de flori din ala imens, pe care sa nu il pot cuprinde. Dar ma trezesc in fiecare dimineata cu ochii la un geam plin cu ghivece de trandafiri, fiecare cu povestea lui, momentul lui si emotia lui. Si pentru mine asta este romantismul.

N-am fost ceruta in casatorie la TV, nici pe malul marii, nici cu o mie de spectatori. Eram doar noi doi cu emotia noastra, e o amintire egoista pe care o avem doar noi, pentru ca acela a fost un moment doar pentru noi si sufletele noastre. Si pentru mine asa arata romantismul.

Nu vine in fiecare seara cu cadouri acasa si nici n-am micul dejun la pat in fiecare dimineata. Dar dansam in mijlocul strazii daca auzim o melodie de suflet (ultima oara am dansat in Herastrau, la roata, prima oara am dansat in piata la Venetia), imi spune iubito chiar si la intalnirile de afaceri, imi spune din senin ca sunt cea mai frumoasa si imi aduce ciocolata. Si pentru mine acesta este romantismul.

image

Uita mereu ce ii spun si niciodata nu tine minte ce i-am zis sa cumpere cand vine acasa. Dar sta ore in sir sa ma asculte si sa ma tina in brate cand am nevoie de asta. Si pentru mine asa arata romantismul.

Ma tine de mana pe strada, nu intoarce capul decat spre mine, ma vede mereu mai buna si mai frumoasa decat alte femei (chiar daca nu mereu sunt), imi trage scaunul si imi deschide usa la restaurant, ma respecta si ma admira pentru tot ce fac pentru el, este acolo de fiecare data cand am nevoie, negresit. Si cel mai important s-a schimbat pentru mine, sotia lui. Oamenii nu se schimba niciodata? Ba da, langa persoana potrivita devin cea mai buna varianta a lor si se schimba in feluri in care nici ei n-ar fi crezut vreodata. Sau cel putin el, al meu, asa a facut. Si asta e dovada suprema de romantism, pentru mine.

Ca sa nu fiu ipocrita,va spun ca imi plac si gentile, bijuteria pe care o primesc la fiecare aniversare, vacantele si toate cele. Dar n-as da gesturile alea mici, ale noastre nici pe cel mai mare diamant, niciodata, nicicand.

Cum arata romantismul pentru tine?

Daca iti place iubirea din casa noastra, te astept cu un like aici: https://m.facebook.com/aminatomescu/

Lasă un răspuns

