Ne apropiem de 3 ani!

Ne apropiem de aniversarea celor 3 ani frumosi de cand avem un inger in casa. Sa nu ma intrebati cand a trecut timpul, n-as sti sa va spun!

Este prima petrecere aniversara la care ea are un cuvant de spus si pe care o constientizeaza. De prin august ma tot intreaba:
— Mami, azi e ziua mea?

Este nascuta pe 10.11.12, o data ce se repeta o data la o suta de ani – si tot asa de speciala este si ea. Tocmai de asta imi doresc sa fie o petrecere peciala. Stiu ca nu isi va aminti mare lucru peste ani dar sunt convinsa ca aceasta zi va contribui la emotia pe care o va simti atunci cand se va gandi la copilarie. Pe langa toate cadourile si celelalte lucruri, cel mai tare imi doresc sa se simta iubita pana la Cer.

Inca suntem in plina organizare, deh, asa e in familia noastra, toate pe ultima suta. Am avut si noroc de oameni care au contribuit la realizarea tuturor detaliilor.

Am sa va las mai jos cateva poze, un fel de teaser :))! Va povestesc mai mult saptamana viitoare. Prima oprire – petrecerea la Gradi!

Daca vrei sa fii la curent cu desfasurarea petrecerii ( daca te pregatesti si tu de petrecerea copilului poate iti vor fi chiar utile sugestiile mele) te astept cu un like aici:

https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

imageimageimage

2 gânduri despre “Ne apropiem de 3 ani!

Lasă un răspuns

