Cand mami e racita…

Of Doamne! Va scriu cu nasul infundat, frisoane si un copil in spatele meu care insista sa ma mangaie si sa ma faca bine, draga de ea! image

Macar de-ar exista vreun leac dintr-asta minune care sa ma vindece pe loc. Daca stiti secretul nu-l tineti pentru voi, in momentele astea as lua orice, macar nasul sa mi-l desfunde! Si cum legile lui Murphy sunt mereu valabile: am racit fix in vacanta ei, nu puteam sa racesc si eu ca tot omul, cand e program de gradi.

Si stand eu asa racita si epuizata, cu un copil care misuna printre picioarele mele, ma gandeam ca imi amintesc clar ca am fost bolava si in perioada de bebelusala a Printesei, si va spun sincer ca nu stiu cum reuseam??!?!?!

Acum ma enerveaza si musca de dupa geam, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi un Ouaaa de bebelina. Acum ma pot juca cu ea si stand in pat, la orizontala. Atunci trebuia sa fac ce pareau a fi 13467 de biberoane pe zi + leganat + plimbat. Inainte schimbam scutecul la fiecare 1-2h. Acum se duce singura la toaleta, uneori nici nu stiu cand. Atunci dormeam de la 18:00-22:00, de la 23:00-5:00, de la 7:00-11:00. Acum dorm full time: de la 20 la 8 / GENIAL! Inainte dormeam toti intr-o camera. Acum doarme in patul ei personal de 1.80/2.40 – si nu mereu are loc:)) !!

Deci pana la urma nu e chiar asa rau cand mai cresc copiii. Si cu toate avantajele astea, tot as vrea sa o am din nou bebelusa in brate. Sau poate e doar febra mea de vina. N-as sti sa aleg. Sunt minunati la fiecare varsta, asta e sigur.

Voi cum reusiti cand sunteti racite?

Te astept sa imi raspunzi pe pagina de Facebook:
https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Lasă un răspuns

