La multi ani, Mikaela noastra!

Acum trei ani, fix pe vremea asta, intram cu tatal tau in Manastire Casin, casa sfanta a sufletelor noastre. Tu, draga noastra, erai in pantec, mai erau doar doua zile pana cand aveam sa te tinem in brate si sa ne uitam minunati in ochii tai.

Manastirea Casin este locul de suflet al familiei noastre, micuta Printesa, si de locul acesta ne leaga multe. Acolo ne-am logodit intai, asa cum este lasat de la bunul Dumnezeu. Apoi, eu si tati, am primit binecuvantarea Tatalui pentru a petrece o viata in iubire. Tot acolo ai devenit si tu crestina. Sa porti mereu cu tine locul asta sfant si sa te duci acolo ori de cate ori vei simtii nevoia.

imageNumele tau il stiam deja atunci, mi l-ai spus tu din cer demult. Dar Dumnezeu a vrut ca tu sa ai si un Arhanghel care sa iti pazeasca pasii in viata. Asa ca de atunci esti si Mikaela noastra!

Povestea sfanta si darul pe care mi l-ai facut atunci il stim doar noi, in sufletele noastre.

La multi ani Mikaela noastra! Sa fii sanatoasa, fericita, aparata de Dumnezeu si sa ai calea luminata o viata intreaga!

Sa ne traiesti cu numele copil sfant cu inima curata!

Te iubim!

Mami si Tati

Lasă un răspuns

