Prima surpriza a ajuns – Vania Szasz!

(P)

 

V-am promis ca am sa va tin la curent cu toate surprizele pentru organizarea petrecerii Printesei!

Imi place ca atunci cand organizez evenimente de familie toate detaliile sa aiba o nota personala! Asa ca m-am gandit ca si tinutele noastre sa fie cumva parte din povestea noastra. Nu imi plac tinutele identice dintr-un simplu motiv: suntem o familie, fiecare membru este unic, dar ne leaga mereu dragostea pe care o purtam unul fata de celalalt. Exact acest lucru am vrut sa il scot in evidenta.

Asa ca am gasit modul perfect de a transpune asta in tinutele noastre: Papioanele Vania Sasz!

Am comandat un papion pentru cea mica si unul pentru mine. Astazi au ajuns! Nu pot sa descriu in cuvinte uimirea de pe chipul meu atunci cand am deschis coletul. Pe langa cele comandate, am primit si un papion pentru tati. Avea o parte de mami si o parte de Printesa, exact asa cum ne poarta si el in suflet!

image

Brandul Vania Szasz mi-a dovedit ca este mai mult decat o afacere profitabila. Este un loc unde visele si surprizele sunt la ele acasa. Poti gasi la ei orice model de papion, in orice culoare sau model iti doresti. Cel mai frumos mi se pare faptul ca au creatii care sa se potriveasca cu orice fel de tinuta, nu se limiteaza doar la cea office. Pe langa asta, daca esti o persoana creativa, iti poti realiza un model unic, pe care sa il ai doar tu!

Nu ma credeti pe cuvant, aruncati un ochi aici si va veti convinge singure:

http://www.vaniaszasz.ro
Daca toate astea nu v-au convins, atunci va spun ca toate materiale sunt de o calitate exceptionala, executate impecabil. Au un respect pentru clienti pe care rar il mai intalnesti astazi. Si daca nici eu nu sunt greu de impresionat, atunci cine?

Felicitari Vania Szasz!
Va multumesc, incepand de azi sunteti parte din povestea familiei noastre!

Va invit sa urmariti pagina lor de Facebook, au mereu suprize pregatite pentru clienti:

https://www.facebook.com/vaniaszasz/

Pe mine ma gasiti aici:

https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Lasă un răspuns

