Aniversarea Printesei!

Mi-a crescut Printesa!!

imageAre trei ani frumosi (sau 7 de 2 cum spune ea) si o viata intreaga de trait! E exact asa cum mi-am imaginat-o in cele mai indraznete vise! E frumoasa de ti-e frica sa te uiti la ea, e buna si calda ca un inger, are personalitate cat pentru zece vieti, are o inteligenta nativa care uneori ma sperie, e ambitioasa, gratioasa, spune NU, ia decizii si se contrazice cu oricine. Eu cred ca o vedeam asa oricum ar fi fost, dar ce scriu aici o spun toti cei care o cunosc. Mandra mamiiii! Mandru tatiii!! Ce imi doresc eu pentru ea am scris aici

Sper ca a avut o zi perfecta, ea asa a spus inainte sa adoarma.

S-a trezit intr-o camera plina cu baloane, ma strigat dimineata si mi-a spus:
– Mami, uite, azi chiar e ziua meaaaa!!!

imageCred si eu ca te bucuri, doar o astepti din august. Apoi ea a plecat la gradi si noi in cautare de cadourile comandate de Dansa. Fugi la mall, dute ia briosele, cauta prajitura fara gluten pentru una dintre colegele ei, cauta suc sanatos si nu gasesti, pfoaaa!!!!

In final am ajuns si la Printesa, am surprins-o si s-a emotionat toata cand am inceput sa ii cantam. Fericire mare a fost. Daca vreti sa dati pe spate o gasca de copii va sfatuiesc sa luati briose dintr-astea. Nu se murdaresc, fiecare mananca portia lui ( eh, uni au mancat doar glazura si au luat alta noua, dragii de ei) si arata grozav! Nici pretul nu este foarte piperat, noi le-am luat de la cofetaria Armand, dar cred ca le puteti gasi in multe locuri.

imageAcasa o astepta casa plina de baloane si cadouri, dar deja avea atata zahar in ea incat cu greu mai colaboram. Asa ca am zis sa terminam seara cu o portie de sparto-balonu-avec-scobitoarea. Grozav a fost!!!!

imageUltima surpriza a fost sub perna, la nani. Doua carti frumoase primite de la Nonna, ca tot eram plictisite de cele vechi.
Ii multumesc bunului Dumnezeu ca mi-a dat familia asta minunată.

Va multumesc si voua pentru fiecare urare si gand bun pe care i l-ati trimis.
Le multumesc si tuturor celor care au facut ca ziua asta sa fie una speciala: echipei Vania Sasz, cofetariei Armand, Noriel si educatoarei noastre dragi!

Iti multumesc si tie, Printesa mea, ca ne-ai ales pe noi sa iti fim parinti. Te iubim pana la stele!

Daca esti curioasa sa afli cum va fi si petrecerea din weekend, te astept cu un like aici: https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Lasă un răspuns

