Petrecerea de 3 ani frumosi!

Nu pot sa incep sa va povestesc despre petrecerea Printesei pana nu le multumesc tare, tare si din tot sufletul oamenilor minunati care au venit cu drag si nu doar pentru a onora o invitatie. Va multumesc, oameni frumosi, ca ati acceptat sa fiti parte din amintirile Printesei!

image

Au fost 14 pitici, dar s-au simtit ca 90! Locul de joaca a fost impartit pe trei etaje si programul a fost stabilit astfel: prima ora stam jos, apoi urcam la primul etaj sa mancam, si la sfarsit urcam cu animatorul (care era Elsa, bineinteles) sa descoperim si al doilea etaj cu alte minunatii. Dar nu-i asa, planurile din targ nu’s nciodata ca alea de acasa.

A urcat Printesa mea tiptil, tiptil pe nevazute si a coborat apoi anuntand:
– Veniti toti cu mine ca am descoperit o comoaraaaaa

Si din momentul ala a fost un sus-jos de 14 pici dintr-un loc intr-altul. Noi eram epuizati dar pentru ei a fost mare distractie, si asta e tot ce conteaza. S-au pictat, s-au dat in carusel, in vorase, s-au catarat pe pereti, au cautat comori dupa ce Printesa a spart balonul cu surprize, castele cu bile, topogane cu apa, ce sa mai, toate nebuniile posibile. Unde mai pui ca la sfarsit am iesit si in curte, acolo alta distractie!

Printesa mea a fost emotionata de nu se poate, la fiecare invitat care sosea striga:
– Inca un prieten a venit la ziua mea, si are si cadou!!!!! Wowwww ce de cadouri!

Toata dupaamiaza asta am facut. Am rupt ambalaje si am asamblat jucari. Mega distractie. Am avut si de citit ganduri bune pentru ea, lasate de invitati. La fiecare aniversare am tiparit harti cu „Draga Sofia”…. unde fiecare invitat ii lasa un gand bun, o urare, sa le citeasca ea cand va fi mare. Sa plece in viata doar cu energie buna!

Va las mai jos cateva poze, sa vedeti si voi cum ne-am distrat!

PS: Multumesc Vania Sasz pentru papioanele chic care ne-au completat tinutele. Am fost foarte laudate pentru ele.

Iar tu, drag prieten din online, daca iti plac povestile din lumea Printesei, te astept cu un like aici:
https://www.facebook.com/mamadeprintesa/image image image image image image image image image image image image image image

4 gânduri despre “Petrecerea de 3 ani frumosi!

Lasă un răspuns

