Scoala de arte pentru o Printesa talentata

Ca Printesa noastra este o mica artista v-am spus deja. Canta, picteaza, danseaza, canta si apoi mai canta inca un pic. Isi face scena din perne sau se urca pe masa, are microfoane asortate la rochite, musai functionale, ca doar o vedeta adevarata nu poate canta la un plastic!
Cea mai recenta ghidusie a facut-o intr-un restaurant din Bucuresti. Luam pranzul ca tot omul, Printesa molfaia si ea din toate farfuriile, cand se ridica brusc in picioare si incepe:
– Doamnelooor si domnilooor! Vi-l prezint pe tatallll meuuu si pe mamaaa mea!!!

image

Au si aplaudat-o oamenii, spectacol ce sa mai. Mai trebuia sa rupem bilete la intrare si era totul in regula.

Cand eram insarcinata si visam cu ochii deschisi la cum va fi si ce va face, tot ce mi doream era sa fie fericita, dar daca se poate sa nu fie pe scena. E o viata frumoasa cea de artist, dar grea. Si avand in vedere ca eu n-am nici ureche muzicala, nici voce, pentru mine lumea asta e tabu!!

Dorinta mea clar nu s-a implinit, pustoaica e talentata! Asa ca nu ramane altceva de facut decat sa o sustinem si sa o ajutam sa isi dezvolte latura asta. Cat timp ii va placea, noi vom fi acolo sa o ajutam.

Asa ca am inceput sa cautam o scoala de muzica unde profesorii sa fie pregatiti nu doar din punct de vedere muzical, ci sa stie si pedagogie moderna – cum imi place mie sa ii spun. Nu stiu daca voi ati incercat pana acum sa gasiti un astfel de loc, dar va spun eu ca e greu tare sa gasesti un loc frumos unde copiii sa fie cu adevarat pregatiti si indrumati frumos. Greu dar nu imposibil.

image

Bambi D’Art School este scoala de arte, nu de muzica. Se potriveste ca o manusa pentru Printesa mea. Acolo poate face:

Muzica – canto muzica usoara, canto muzica populara, teorie muzicala, pian, chitara, vioara, percutie, violoncel, flaut
Actorie – dictie, miscare scenica, exercitii pentru dezvoltarea personlitatii
Dans – balet, dans modern, zumba pentru copiii cu probleme de greutate
Televiziune – dictie, stiri, posibilitatea de a vizita studiouri de televiziune, regii de emisie de a interactiona si a intervieva personalitati, artisti, actori
Bune Maniere – conduita, adresare, eticheta, comportament, reguli de bune maniere specifice pentru diferite conjuncturi si aspecte ale vietii, tinuta
Pictura – desen, pictura, icoane, pictura pe lemn, pictura pe sticla, olarit, introducere in istoria artei
Arta Florala – realizarea de aranjamente florale, stimuarea imaginatiei si a creativitatii
Pe Raluca si Denisa (Bambi) le cunosc de pe vremea cand Printesa era in burtica. Stiu cat de muncitoare sunt si cat suflet au pus in aceasta scoala. Iar daca eu mi-as lasa copilul pe mana lor, e clar ca sunt grozave nu? Au rabdare, sunt blande si cel mai important au pregatirea necesara. Au terminat Conservatorul ( Pedagogie Muzicala), au experienta reala in acest domeniu si sunt profesioniste. Inevitabil, atunci cand duci copilul la un curs, la gradinita, sau oriunde intra in contact direct cu altcineva, vrei nu vrei copilul invata si ia drept exemplu modelul profesorului sau. Tocmai de aceea pentru mine este important ca profesorii ei sa nu fie doar niste enciclopedii fara vlaga.
Noi mai avem putin pana cand vom incepe cursurile, varsta minima este de 4 ani, dar daca voi aveti pe acasa micuti talentati va puteti inscrie aici: http://www.bambischool.ro

Pe mine ma gasiti mereu aici: https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Lasă un răspuns

