Cand vine soacra…

Cred ca sansele de a avea o soacra cu care sa te intelegi din prima sunt egale cu zero, si pe buna dreptate. Apari tu mot sa schimbi odorul crescut cu sarguinta si dragoste, ea nu te cunoaste, si din cate poate stii la inceput ai putea sa fii intruchiparea tuturor cosmarurilor pe care ea le-a avut vreodata. Imi doresc si un baiat si ma gandesc de pe acum ca va fi vai si amar de nora mea. Poate ma mai domolesc la batranete, cine stie.

Cu a mea soacra am dat ochii prima oara in parcarea blocului unde stateam, tremuram ca varga de parca imi venea calaul. Asta si pentru ca iubitul meu avusese grija sa imi spuna cate in luna si in stele, imi imaginam ca va fi cel mai greu de multumit om. Asa a si fost!

A stat o saptamana, m-a pus sa fac curat, m-a descusut pe toate partile, m-a torturat psihic. Nici nu imi dau seama cum am reusit sa ne despartim ca cele mai bune prietene. Sau poate stiu, dar pastrez pentru mine:)).

Cert este ca daca treci de proba de foc, soacra mea e foarte tare. In ultimii ani ne-am certat si ne-am iubit in egala masura. Ne-am iertat si ne-am sfatuit la fel de mult. Singurul motiv pentru care ne certam defapt este pentru ca ne vedem defectele in oglinda. Suntem doua tauroaice identice, nascute din mame diferite.

image

E omul care stiu sigur ca nu ma menajeaza, mi le spune verde in fata. Ma enerveaza uneori si o boscorodesc ca toate cele, dar stiu ca niciodata nu mi-a vrut raul si nu m-a sfatuit gresit.

E o enciclopedie vie, e rautacioasa si mofturoasa, e buna si intelegatoare. Toate in acelasi timp.

E omul ala pe care il suni si stii ca te asculta chiar daca e la masa, e bolnava sau n-are chef, chiar daca uneori i-ar face bine putina detasare.

Rele de gura suntem amandoua si nu ne declaram iubirea nici prea des si nici direct. Dar noi stim.

Imi doresc cand am sa ajung la varsta ei sa vorbeasca si Printesa despre mine cum vorbeste baiatul ei de ea. Imi doresc sa ma vada si pe mine prietenii si familia cu aceasi admiratie cu care o privesc pe ea. Imi doresc sa-i fur secretele, sa ii invat rabdarea. Sa prind din mers sfaturi de viata pe care mi le spune printre randuri. Imi doresc sa pot sa spun glume asa ca ea si imi doresc si inca multe, multe seri de „barfa” la telefon cu ea.

Imi doresc sa o tina Dumnezeu sanatoasa multi, multi ani de acum incolo ca sa poata intelege si Printesa cum e Nona, ca din povesti nu poti cuprinde.

La voi cum e cu soacrele?

Daca iti plac povestile din casa mea, te astept cu un like aici:
https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

2 gânduri despre “Cand vine soacra…

  1. A mea e buna, ne ajuta, dar e genul old style, daca ii spui ceva care nu e cum trebuie se supara. Ea e matca in familie, a avut tot timpul de luat decizii si din cauza asta a ramas un fel de Guru. Ne intelegem, dar nu o vreau in preajma des.

    Apreciază

Lasă un răspuns

