De la geantă de doamnă … La geantă de MAMĂ!

Gentile le-am descoperit in perioada liceului. Vedeam profesoare aranjate, cu postete asortate, din care scoteau elegant un pix, o agenda de piele sau alte minuni care mi se pareau fascinante atunci. Asa ca am dat rucsacul cu floricele pe o geanta care in mintea mea facea trecerea de la copil – la domnisoara. Imi aduc aminte si acum ca inafara orelor de curs, cand era plina de carti si caiete, nu stiam niciodata ce se pune in ea asa ca era mereu mai mult goala. Vi s-a intamplat? Sper ca da, ca sa nu fiu eu singura nepriceputa :)).

image

Au mai trecut anii, am mai crescut, am aflat ca exista si posete de piele, ca exista si branduri. Am facut chiar o obsesie din asta! Toate culorile si modelele, sa fie.

Dupa facultate mi-am cumparat si prima agenda din piele, si primul pix elegant, portofele asortate si alte nebunii pe care le remarcam de mica la doamnele sofisticate din jurul meu. Intr-o perioada eram convinsa ca asa va arata poseta mea toata viata: curata, ordonata si fara lucruri inutile.

Asta pana in prima zi in care a venit Printesa acasa. Toata eleganta s-a dus pe apa sambetei si au aparut in viata mea oribilele dipper bags!

Ce aveau in ele? Pfff….

In ordine cronologica, pana la doi ani ai Printesei, puteai gasi asa: biberoane, servetele curate/murdare, pampersi curati/murdari, biscuiti, hainute, suzete, jucari, banane scofalcite, monede, apa, creta, iaurt, linguri, tableta, acte, stampile iar daca te uitai bine de tot aflai si gaura neagra!

Horror! Acum parca e ceva mai bine, mai ales iarna cand nu umblam prea mult prin parcuri. Cand plec din casa fara copil, de multe ori aleg sa nu imi iau nimic la mine. Mi-au ajuns doi ani de umeri indoiti.

Voi in ce etapa sunteti? Lady-like sau mommy-like?

Daca iti plac povestile din casa mea, te astept cu un like aici:

https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Un gând despre “De la geantă de doamnă … La geantă de MAMĂ!

Lasă un răspuns

