Ce fac cand nu sunt Mamă de Prințesă

 

Trei ani de zile am fost mama de Printesa full time. Am iubit fiecare clipa cu toata oboseala, zambetele, fericirea si tot ce vine la pachet cu rolul de mama.

As fi tinut-o lipita de mine toata viata, dar stiu cat de importante sunt pentru ea socializarea si educatia pe care le primeste la gradinita. Asa ca m-am intors cu drag la sotul meu!

Nu, n-a fost plecat nicaieri. M-am intors la statul cu el non-stop, lucram impreuna si suntem nedezlipiti, ca in tinerete.

Noi nu avem un bussines, avem o afacere de familie. Un loc gandit si creat nu doar pentru profit, ci pentru satisfactia personala. El este bijutier-giuvaergiu cu scoala, nu din tata in fiu cum se practica la noi. Imi permiteti sa il laud, ca doar e al meu, da?

Isi iubeste meseria cum n-am mai vazut pana acum. A terminat scoala la Institutul din Vicenta si se perfectioneaza zilnic. Nu repeta un model de bijuterie creat de el, nu poate. Spune ca fiecare bijuterie are o particica din sufletul celui care a comandat-o , asa ca nu are cum sa o mai reproduca indentic.

Brandul nostru, Queen&King este pe piata de 10 ani, foarte mult, avand in vedere situatia economica din ultimii ani. De 6 il impartim, si mi-a intrat si mie in sange. Cum sa stai toata ziua inconjurata de bijuterii si sa nu-ti placa? N-are cum.

image

Pentru noi a fost mai importanta relatia cu clientii decat cifra de afaceri. Poate si de asta am rezistat atata timp. Am creat verighete unice pentru mii de clienti, am fost parte din povestea lor de dragoste. Am adus in tara verighetele 3D, si in continuare suntem singurii care realizam acest model la standarde italienesti. Oferim clientilor garantie de 10 ani. Suntem singurul atelier unde se pot realiza orice modele de bijuterii.

Magazinele noastre intotdeauna au fost gandite ca un loc unde poti veni sa bei o cafea, sa iti alegi modelul de verigheta sau bijuterie fara graba sau sa mai repari o piesa de care nu te poti dezlipi. Cu foarte multi dintre clienti am ramas prieteni buni, iar acest lucru cred ca se datoreaza faptului ca oamenii simt ca acolo nu e vorba doar despre bani si gramaj.

Astfel am hotarat ca pentru cititoarele blogului sa avem in permanenta o reducere de 20% la orice bijuterie, verighete, reparatii, reconditionari. Va astept cu drag la o cafea, povestim despre copii si va ajut sa alegeti bijuteria perfecta pentru voi, mai ales ca pregatim ceva special cu ocazia sarbatorilor.

Pagina de Facebook a atelierului este aceasta:

https://www.facebook.com/QueenKing-Jewellery-1441212059531896/

Iar pe mine ma gasiti mereu aici:

http://www.facebook.com/mamadeprintesa/

 

4 gânduri despre “Ce fac cand nu sunt Mamă de Prințesă

  1. Pingback: Un vis implinit – revista mea. | Mama de Printesa

Lasă un răspuns

