Mesaj pentru pentru o proaspătă mămică

image.jpeg

„Curbe perfecte, ten odihnit si par coafat. Amintiri frumoase pentru o proaspata mamica.
Am dat rujul pe suzeta bebelusului, lenjeria sexy pe sutiene de alaptat, rochiile pe trening comod, abdomenul plat pe … altceva.
Nu mai dorm la fel de mult deloc, punctualitatea a devenit SF in lumea mea si n-am mai pus mana pe un fond de ten de luni bune. Sânii ma dor, sexul e tabu iar hainele au pete de lapte – toate, absolut toate.

Dar e mandra proaspata mamica! Sunt mandra de fiecare kilogram in plus care nu ma lasa sa uit ce pofte aveam in sarcina, de fiecare vergetura care imi aminteste unde a stat copilul meu noua luni, de cearcanele care arata noptile petrecute cu puiul in brate. Corpul meu abia acum este perfect. Abia acum am inteles ca totul trece, totul se schimba si se poate repara. Dar dragostea de mama nu pleaca, nu se schimba. Si pentru asta merita orice”

Asa as vrea sa gandeasca o proaspata mamica. Sa nu conteze in cate secunde slabesti dupa nastere, cum arati cand iti plimbi copilul. Sa renuntam la competitia din parcuri de „mamica anului”. Sa ne luptam mai mult sa crestem copii frumosi decat sa purtam o lupta cu Dukan. Prea multe femei se gandesc intai la kilograme si abia apoi la sanatate – a lor si a copiilor. Prea multe femei sufera de depresie postpartum cand ar trebui sa se bucure de clipe care nu se mai intorc.

Postarea aceasta este in cinstea mamelor! Pentru kg in plus si noptile dormite in minus!
Sunteti frumoase oricum!
Da un share, sa ajunga la cat mai multe mame! Iar daca iti plac povestile din casa mea, te astept cu un like aici:

https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Lasă un răspuns

