Invatam, exploram, ne jucam!!!

Am scris aici si aici despre cum dormea Printesa cand era mica. Daca cititi cu atentie puteti observa ca stateam exagerat de mult afara! O linistea, avea somnul mai bun si ma ajuta si pe mine.

Am continuat sa facem asta an de an, vara stam aproape toata ziua afara, iar iarna iesim cel putin o data pe zi.
Multe mame sau prieteni m-au intrebat: Dar ce se intampla daca nu iesi asa, intr-una sau de ce este bine sa iesim asa des cu copiii?

Eu o fac din mai multe motive:
1. Pentru ca cei mici au nevoie de socializare. Pana cand incepe perioada gradinitei locurile de joaca sunt cel mai bun prilej ca micutii sa interactioneze cu cei de varsta lor. Oricata atentie si dragoste le am oferi noi, au nevoi sa interactioneze si cu alte persoane.

2. Pentru ca au foarte multa energie. Energie care cred ca atunci cand nu este consumata prin joaca, refuleaza cand ti-e lumea mai draga.

3. Pentru ca in natura, parcuri, paduri este un univers nou pentru ei. Invata mult mai multe din contacul direct cu natura, se murdaresc, experimenteaza, se catara, cad apoi se ridica.

4. Pentru ca si noi adultii avem nevoie sa iesim din spatiul casei! Imi facea tare bine sa ies afara cu ea, sa vad si alti oameni, sa aud despre ce sa intamplat in lume larga cat eu am fost ocupata cu lumea mea perfecta de acasa.

5. Invata ca exista si rau, invata ca nu la toti e la fel ca la noi, invata ca se poate si altfel (uneori mai bine, uneori mai rau). Am scris aici despre impactul actiunilor celor din jur asupra ei.

6. Capata imunitate. Eu nu umblam cu servetele dupa ea, a mancat nisip, a gustat frunze, a mancat biscuiti la gramada in mijlocul parcului cu prietenii ei, se molfaiau toti intr-o punga. Este sanatoasa tun, n-a avut niciodata mai mult de o raceala.

Acum e la gradi, dar abia astept sa vina din nou vacanta sa iesim in gasca sa exploram. Alta varsta, alte curiozitati.

Voi cat de des iesiti cu cei mici, mai ales in sezonul rece?

Daca iti plac povestile din casa mea, te astept cu un like aici:

https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

PS: Am atasat atatea poze ca sa ma credeti pe cuvant! :))) Astept si de la voi poze cu micutii explorand!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre “Invatam, exploram, ne jucam!!!

Lasă un răspuns

