Mama, sa ma ierti!

image

Sa ma ierti, mama, ca pana azi n-am inteles cat de multe ai facut pentru mine.

Sa ma ierti, mama, ca n-am stiut cata iubire simti cand iti tii copilul pentru prima data in brate.

Sa ma ierti, mama, ca n-am stiut cat de greu e sa iubesti pe cineva atat de mult, mai mult decat pe tine.

Sa ma ierti, mama, ca n-am stiut cate nopti ai stat treaza purtandu-mi de grija.

Sa ma ierti, mama, ca n-am stiut la cate ai renuntat tu ca sa nu-mi lipseasca mie nimic, niciodata.

Sa ma ierti, mama, pentru fiecare vorba gresita pe care ti-am spus-o. Acum stiu ca te-au durut.

Sa ma ierti, mama, pentru ca a trebuit sa am copilul meu ca sa inteleg cu adevarat cat de greu ti-a fost.

Sa ma ierti, mama, pentru ca nu ti-am inteles niciodata bunatatea si puterea de a-i ierta si intelege pe toti.

Sa ma ierti, mama, ca m-am grabit sa cresc, abia acum am inteles ca la mama acasa esti copil o viata intreaga.

Sa ma ierti, mama, pentru fiecare data cand ti-am judecat alegerile, n-am inteles atunci ca pentru a-mi fi mie bine au fost toate.

Sa ma ierti, mama, pentru fiecare lacrima pe care ai varsat-o pentru mine.

As vrea sa stie o lume intreaga cat de mult te admir, n-as putea niciodata sa am puterea de a-ti trai viata.

Mami, sa ma ierti! Abia acum am inteles cat de minunata esti! Cuvinte sunt putine pentru a-ti arata cata recunostinta iti port! Sa te tina Dumnezeu sanatoasa multi ani de acum, sa te pot rasplati macar pe jumatate.

Povestile mele le puteti citi mereu si de aici: https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Un gând despre “Mama, sa ma ierti!

Lasă un răspuns

