Duminica in familie

image

Duminica pe vremuri era zi de mers la biserica si stat la masa cu familia. Mereu ne-am dorit sa fie si la noi asa, zi linistita daca nu altfel.

Pana acum ne-a reusit. E ziua mea preferata. Nu stiu din ce motiv, dar mereu copila se trezeste cu zambet pe fata si voie buna in fiecare duminica. Mancam toti la masa, ne tavalim dintr-un pat intr-altul, stam in pijamale pana tarziu, ne pupam si ne rasfatam impreuna.

E ziua aia din saptamana in care nu trebuie sa faci nimic altceva decat sa te iubesti, sa stai la masa cu oameni dragi si sa gateasca sotul ceva bun :))!
Printesa se joaca fix cum si cu ce vrea ea, nu ca in alte zile n-ar fi asa. Scoate un sifonier de haine doar ca sa imi arate ca nu-i se potriveste nimic decat rochia cea noua cumparata cu o zi inainte pentru serbare.

Tot ce mai lipseste din duminica asta perfecta e zapada la geam. Tare mi-e dor de niste bulgari aruncati spre cer.

Sa aveti o duminica plina de rasete, iubire si liniste!

Va astept sa imi povestiti cum arata duminica in casa voastra:https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

 

Lasă un răspuns

