Emotie de Craciun

E greu sa simti mirosul de Craciun la 11 grade. Anul acesta am refuzat sa grabim sarbatorile.

Chiar daca tot orasul este inundat de globuri si globulete, de oferte la oferte, pentru noi Craciunul a inceput astazi, in ajun.

Am impodobit bradul cu Printesa, au cantat colinde in casa si ne-am iubit intre noi. Caci despre asta e Craciunul defapt. Despre bucuria Nasterii Domnului, despre familie, iertare, bunatate si iubire, multa iubire.

V-am povestit aici data trecuta despre traditiile din casa noastra. Anul acesta a fost primul in care am putut sa ii ofer ei globul special. Of doamne si ce emotie a fost. A stat langa brad, a inchis ochii si i-am pus ingerasul in mana. Micuta cand e emotionata nu spune nimic, doar zambeste lung. I-a ales un loc de cinste in brad si ne-a multumit.

imageSi am zis ca asta a fost, am trecut mai departe. Dar micuta mea vine si imi spune fix asa:

– Iti multumesc ca mi-ai oferit un ingeras!

M-am topit, pentru 5 secunde am ramas fara aer. Mi-a intarit convingerea, copiii n-au nevoie sa fie invatati despre bunatate, daruire, dragoste. Trebuie doar feriti de rele.

Micuta mea cu chip de inger, nu mi-as dori de la acest Craciun decat sa il opresc in loc. Sa pot mereu sa iti miros parul de aur, sa iti pup obrajorii rotunjori, si sa te tin in brate, mult.

Craciun Fericit! Sarbatorile Sfinte sa va aduca pace in suflete, iubire in casa si belsug pe masa!

Cu drag,
Mamă de Prințesă

Primul glob special – 1 an:

image

Al doilea glob special – 2 ani:

image.jpg

Lasă un răspuns

