Iesirea „ca fetele”, un Mos incurcat si cureaua fac dimineata perfecta

De cand o purtam la piept asteptam momentul acela cand vom putea iesi la shoping impreuna, sa ne uitam atent la fiecare raft si sa ne contrazicem pe ce culoare ne place mai mult.

Astazi ne-am trezit devreme, ne-am aranjat si am iesit ca fetele, doar noi. Trebuia sa returnam Ugg urile de la Mos pentru ca dragul de el a incurcat culorile: in loc de roz le-a adus negre. S-a gandit probabil ca nu se murdaresc asa usor dar a uitat cu desavarsire ca la 3 ani asta nu conteaza, unde mai pui ca Printesa e o mica fashonista. Deh, il iertam ca e batran, macar ne-a lasat bonul in caz ca nu ne plac.

Asa ca ne-am urcat in masina si am plecat in lume. Ne-am uitat prin toate magazinele cu scopul de a gasi o curea pentru tata. Si nu putea sa fie una oarecare, trebuie sa fie THE curea! Ce-i placea ei nu-mi placea mie, si invers. Ma surprinde la un moment dat mergand spre casa cu una in mana:

– Mami, ce faci? Ti-am spus ca nu-mi place!
– Iubito tatei sigur ii va placea. Hai sa o luam.
– Iti spun eu sigur ca tata nu poarta asa ceva! ( de parca tineam o sarma legata cu ata in mana)
– Uite o luam pe asta, pentru ca are nevoie si daca nu ii place te intorci tu cu el si o schimbati.
– Nuuu! Niciodata n-ar putea purta asa cevaaa!!

La cat de identici sunt cei doi, evident ca m-am dat batuta si am abandonat cureau pe primul raft.

Sunt asa mandra de ea. Nu insista sa isi cumpere toate nebuniile, dar si cand se hotaraste la ceva, trebuie. Am baut un suc impreuna, a glumit cu vanzatoarele, a cantat mai tare decat radioul mall-ului.

Nu sunt deloc deacord cu plimbatul copilului prin mall, dar dimineata la 10 cand nu e mai nimeni, si rad mana in mana cu fata mea de manechinul imbracat „ciudat” din vitrina unui magazin parca as opri putin timpul in loc. Asta dovedeste ca se poate conectare oriunde, daca inchizi telefonul si deschizi ochii spre puiul tau.

Daca va plac povestile din casa mea, va astept aici: https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

PS: Poza e de anul trecut, dar reflecta exact dimineata noastra perfecta

image.jpg

Lasă un răspuns

