Mamă la 20!

image

Nu stiu cum e sa fii mama la 30 sau 40 de ani, nu stiu daca exista diferente (presupun ca da), dar va pot spune cum este sa fii mama la 20!

Supercalifragilistic de cool! Nu cred ca e pentru oricine, cumva trebuie sa simti ca poti duce asta. Nu e ca alegerea facultatii, daca nu ti place in primul an te apuci de alta. E o alegere pe viata, si poate una din cele mai importante.

La mine a fost altfel, eu asa am simtit si cumva de mica ma vedeam mamica tanara. Nu cred ca functioneaza nici alegerea rationala, nu stii la 20 de ani ce te asteapta exact. Am scris aici despre ce as fi vrut sa stiu eu inainte sa raman insarcinata, nu mi-ar fi schimbat alegerea dar cred ca as fi avut asteptari mai realiste.

Fizic la 20 de ani nasti si te refaci mai usor ( am verificat asta, acum poate mai sunt si exceptii). Am nascut prin cezariana la cerere ( da, stiu, parerile sunt mult si impartite) iar a treia zi faceam curat, imi tineam puiul in brate si topaiam prin casa. Exagerez acum, nu topaiam dar oricum eram pe aproape.

Pe timpul sarcinii am citit extrem de mult despre orice avea legatura cu cresterea bebelusului: educatie, sanatate, nutritie, orice! Evident ca filtram informatia si alegeam lucrurile care am considerat ca se potrivesc familiei si nevoilor noastre.

M-am bucurat cu adevarat de primii ani din viata ei, m-am descoperit pe mine cu ajutorul ei, am crescut amandoua frumos impreuna. Imi imaginez deja ce tanara am sa fiu la primul ei bal, ce frumos o sa ne plimbam noi prin tari straine ca doua prietene. Cred ca voi intelege mai bine perioadele de razvratire adolescentina, ne vom ierta si ne vom invata reciproc.

Astept povestile mamicilor de 30+. Cum e diferit la voi? Imi puteti scrie aici sau pe facebook: https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Lasă un răspuns

