Mai stam putin in sarbatoare…

Cred ca v-ati dat si voi seama ca am fost aproape complet absenta in ultima vreme.

Am hotarat ca pentru cateva zile sa ne rupem efectiv de telefoane, tablete, facebook, laptop, online. N-aveti idee ce bine a fost!

In fiecare an, dupa 12 si toata ziua pe 1 o petreceam raspunzand sau dand mesaje si telefoane cu La multi ani. Anul asta am fost pe silent. N-aveti idee cat de bine ne-a fost. Am petrecut frumos in familie, cu prieteni dragi noua si am putut efectiv sa ma bucur de trecerea dintre ani fara sa iau parte la clisee, la programe proaste la tv, fara sa merg in restaurante sau cabane la munte.

Sper doar ca fiecare dintre voi ati avut Revelionul pe care l-ati dorit, cu oamenii pe care i-ati dorit. Noi mai ramanem in stand by cateva zile, inca nu putem sa scoatem sarbatoarea din noi!
Voi cum ati petrecut trecerea dintre ani?

Cu drag, Mamă de Printesă
https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Lasă un răspuns

