Pam, pam – sa inceapa noul an!

image.jpg

Poate voi ati reusit sa va mobilizati mai repede dar pentru mine 2016 a inceput azi. Si e primul an pe care il simt asa ca a venit cu forte proaspete si multe planuri si surprize pentru mine.

Am vazut ca multa lume obisnuieste sa scrie bucket list-uri si wish list-uri si i want to do list-uri, si tot felul de alte list-uri care de altfel cred ca sunt chiar necesare daca stii sa le pastrezi pentru tine si sufletul tau. Eu am tinte clare si personale, pe masura ce se indeplinesc am sa va si spun. Ce sa fac? Superstitioasa din mine nu ma lasa sa va spun in avans ce imi doresc eu de la 2016. Nici nu stiu daca de la 2016 neaparat, cat de la mine.

Am invatat in timp ca lucrurile mari se obtin greu, ca toate sunt trecatoare si alte astfel de „bla,bla” -uri cum obisnuiam sa le numesc pe la 18,19 ani. Am invatat si ca e foarte important sa ai rabdare cu tine, cu copilul, cu omul tau, cu viata ta, cu oamenii de langa tine, cu telurile pe care le ai. Putine lucruri vin de-a gata si majoritatea care sunt asa dispar la fel de repede.

In concluzie, cel mai tare imi doresc sa fie sanatate in casa, belsug pe masa si dragoste in sufletele noastre. Daca le avem pe astea, restul sunt doar surprize placute ce asteapta sa fie descoperite.

Daca voi sunteti mai putin superstitioase decat mine, indraznesc sa va intreb: Ce v-ati propus sa bifati in ’16?

Imi puteti scrie aici sau pe Facebook:

 

 

https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

2 gânduri despre “Pam, pam – sa inceapa noul an!

Lasă un răspuns

