Seri de trei.

Serile sunt preferatele mele.

Casa e plina de jucarii (cum am spus aici), burticile sunt pline iar parul ciufulit. Seara e timp de trei, de joaca cu pernele, de iubit, de inventat jocuri.

Aseara a fost una dintre ele. Ne-am trantit toti in patul moale plin de paturi, micuta Printesa sarea de pe unul pe altul, nu stia cum sa imparta iubire mai repede intre mine si el. Ne-am transformat in balene mancacioase de fundulet, in trompete suflatoare de burtica, in paianjeni iubitori de gadileala.

Am cautat o Printesa creata care se ascundea razand sub o masa, am facut o lupta zdravana cu pernele – evident, Printesa a castigat. Ne-am strans pe rand si toti odata in brate, ne-am pupat pana ne-am inrosit apoi mi-am cuibarit capul in brate de Printesa.

– Mami, vino! Vino aici la mine sa te scumpesc!

– Cum printeso?

– Uite asa, pune-te in bratele meu.

M-am pus.

– Scumpaaa meaa, inchide ochii sa-ti cant canteșel de leagan : Nani, nani puiu mami. Acum vine Mosu Ene pe la gene, stai cuminte sa te scumpesc.

Acolo in brate de Printesa, in timp ce ma „scumpea” am aflat cum e sa fie Rai. Oricum va fi anul acesta, e perfect pentru ca ii am pe ei: mica Printesa cu inger in ea, si EL al meu de la Dumnezeu.

Daca va plac povesti din casa noastra, va astept si pe Facebook: https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

image

Un gând despre “Seri de trei.

  1. Și noua ne place să ne jucam în trei de fiecare dată când avem ocazia.La un an și trei luni deja începe să înțeleagă ce înseamnă joacă iar jocul preferat e bătaia cu perne și aruncatul peste noi în pat urmat de un gâdilat nebunesc.Cel mai frumos este sunetul cristalin al rasului de copil ce te face să uiți de toate problemele.

    Apreciază

Lasă un răspuns

