Copiii citesc microexpresii. Posibil si ganduri.

 

Sau cel putin Printesa mea sigur o face. N-am indoiala!

Am citit mult despre microexpresii, mimica, gestica si alte lucruri asemanatoare. Cred in ele si m-au ajutat de multe ori in viata. Eu le identific in continuare destul de greoi pe langa mica Printesa.

De cand era bebelus, o tineam la piept si stia, simtea la fel ca mine. Realizez ca e o postare greu de digerat pentru mamele pragmatice, realiste. E ok, primesc rosiile aruncate! Dar nu ma puteti convinge ca puiul meu nu simte la fel ca mine.

Eram suparata sau trista, era si ea indispusa toata ziua. Si cu taicasu a avut mereu aceiasi legatura foarte stransa. Ne simte. Acum la 3 ani stie mereu ce stare am, cum simt si ce gandesc.

image

Se intampla sa ne jucam, uneori se intampla sa am o zi mai proasta si se mai intampla ca de fiecare data ea sa stie ce simt in ciuda zambetului larg de pe fata mea. Ma intreaba de 13467 de ori de ce sunt suparata, uneori ma sperie cat de preocupata este de sentimentele mele. As vrea sa nu-i pese, sa se joace in lumea ei curata si pura. Cred ca are prea mult bun in ea pentru a putea intelege chiar si o clipa trista de a mea.

Uneori am ganduri, idei sau trairi care imi fulgera prin minte, in secunda doi ea le rosteste. Uneori sunt lucruri banale, alteori nu. La inceput credeam ca si voi probabil, ca exagerez eu sau ca sunt simple coincidente. Au fost prea multe de-a lungul timpului, prea imposibile ca sa pot crede ca e altceva.

Am scris aici pe blog de multe ori cum nu cred eu in minciuna, chiar si nevinovata, spusa copiilor nostri. Ei, nici daca as vrea nu cred ca as putea sa fac asta cu ea. Simte oameni si suflete. Se opreste sa zambeasca la batrani murdari fara adapost si refuza sa priveasca doamne la patru ace care ii zambesc duios. N-am obligat-o niciodata sa le raspunda daca nu vrea, am incredere in instinctul ei. Poate ea vede dincolo de cuvinte si zambete false. Cine sunt eu sa o contrazic?

Daca traiti si voi la fel cu puiul vostru, va rog sa imi spuneti. Sa stiu ca nu sunt singura cu legatura asta de familie, e prea frumoasa ca sa fie doar la noi.

Va astept aici: https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Un gând despre “Copiii citesc microexpresii. Posibil si ganduri.

  1. Si eu sunt convinsa ca se intampla asta. Supararea noastra se vede in privire, in bataile inimii, in pozitia corpului, a capului, in tot. Ei cu noi se nasc si invata fiecare rid care spune ceva despre noi. Eu cred ca daca ne cunosc bine inseamna ca au petrecut mult timp cu noi. Al meu inca e mic sa intrebe ce nu e in regula dar sunt convinsa ca asa va face si el

    Apreciază

Lasă un răspuns

