Draga mea Printesa,

Iti scriu cu drag de langa tine, tu te foiesti si n-ai pic de somn. Vreau musai sa-ti povestesc cum ai intrat tu in perioada „eu ma imbrac doar cum vreau „.

Mi-ar placea sa citesti asta prin adolescenta, cand sigur vei fi o fashionista desavarsita si sigur ne vom certa pe cat de lungi sa fie fustele si cat de scurte unghiile la scoala. Sa stii Printeso ca la 3 ani ai tai a inceput revolta. Ai descoperit tutu-ul, l-ai purtat in casa trei zile non-stop, la doctor, la paine, la mall, la buni. 
Si te-am lasat. Nu vreau nici cum sa iti omor creativitatea de copil. Mie imi place de tine oricum, dar na despre mine se zice ca sunt subiectiva. Ai mers la gradinita in rochie de gala, ai dormit in ciorapi si am spalat rochita preferata trei nopti la rand.

  
Si asa de mult mi-a placut. Mi-ai aratat pasi noi de dans in costumul de balerina, ai ras si ai cerut sa-ti facem poze. Amintiri de neuitat mi-a dat tutu-ul tau purtat intr-una. 
Stiu ca abia astepti sa-l porti si maine, sa il vada toti si sa dansezi cu el la ora de dans cu frau „aramzamzam”.
Asa ca, sa nu ma certi prea tare cand vei fi mare. Stiu ca vei fi rebela, avem etape multe de bifat impreuna, dar tu sa stii micuta mea, ca mami e mandra oricum vei fi tu. 

Si tunsa scurt sau prea boema, si prea cuminte sau prea moderna. Oricum vei fi la noi in casa iubirea e neconditionata. 
Cu drag, 
Mama de Printesa – https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Un gând despre “Draga mea Printesa,

Lasă un răspuns

