Cum vorbim la gradinita.

 

Pentru Printesa gradinita este un loc de poveste. Cladirea e un castel pentru printi si printese (chiar aduce putin) iar educatoarea e un fel de zana buna.Am scris aici cum a fost prima zi la gradinita, minunata.

 

image.png

Si tare as vrea sa ramana asa. Un loc in care parintii sa lase la usa stresul de peste zi, grijile, oboseala si sa se bucure de reintalnirea cu cel mic. Pentru ca ei ne asteapta cu cel mai mare zambet pe chip si in suflet. Diminetile ar fi mult mai usoare pentru ei daca nu s-ar simti ca niste poveri pe umerile parintilor care ii „descarca” acolo.

Am vazut copii trasi dimineata ca sacii de cartofi. Stiu, e greu. Seful vrea sa nu intarzii, casa e vraiste, n-ai mai mancat de trei zile si azi-noapte ai stat pana tarziu si te-ai trezit de N ori pe noapte. Stiu, am fost si eu acolo. Am avut si eu zile obositoare. Dar zambetul fetitei mele dimineata face mai mult decat toata cafeaua din casa.

Cand deschid seara usa clasei si ii vad ochii sclipitori dispare orice grija si intru in lumea ei cu povesti frumoase. As vrea sa nu mai aud copii amenintati pe holuri, jigniti, impinsi.

–O nerecunoscatoare esti! Lasa ca ii spun lu’ taicatu cum esti!
–Vreau la buni acasa, nu vreau cu tine!

–Pai sa nu mananci nimic toata ziua ca te otravesti!

Si multe altele. Nu vreau sa le mai aud. Nu vreau sa ne mai scoateti din basmul nostru. Sunt nevoita de fiecare data sa ii explic Printesei cum, cine, si de ce vorbeste astfel. Inteleg ca e alegerea ta cum iti „educi” copilul. Inteleg si ca ai zile proaste. Inteleg multe. Dar nu inteleg de ce rasfrangi totul asupra copiilor: al tau, si implicit al meu.

Se presupune ca esti adult si ai control asupra ta. La job faci la fel? Incepi sa urli pe holuri la seful tau? Tare ma indoiesc. Daca nu iti pasa prea mult de copilul tau, atunci respecta-l pe al meu.

Te rog, nu ne mai scoate din basmul pe care cu greu l-am construit!

Daca iti plac povestile din viata mea, te astept cu un like aici: https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Un gând despre “Cum vorbim la gradinita.

Lasă un răspuns

