Activity Story – Therme si un copil de 3 ani.

In weekend am fost la Therme. Ne-am lasat convinsi in special de rugamintile Printesei de a merge la mare, si cum iarna mare nu avem am ales „the next best thing” – aka Therme.

Nu am intrat decat in zona Galaxy (cea cu topogane, piscina cu valuri si cam atat). Din start au un minus de la mine. Mi se pare un pic nedrept sa nu poti intra cu copii mai mari de 3 ani la Palm.

image.jpeg

Copiii n-au voie dar tiganii da (nu sunt rasista, consider ca as fi asa doar daca as discrimina o alta rasă – tiganii pentru mine nu se incadreaza nicaieri, sunt nuli). Dar exceptand acest fapt, zona de Galaxy arata ok.

Daca nu ati apucat sa mergeti la un astfel de complex in afara tarii atunci sigur vi se va parea WOW. E frumos ce e drept, s-au investit bani, locul e curat, arata bine. Cred ca au fost oricum sute de postari pe internet Pro Therme asa ca am sa ma rezum la a va spune ce nu mi-a placut.

In primul rand, am platit un pachet Family plus un adult, si ne am dat seama la iesire ca am platit in plus doi adulti. Nu s-a mai putut face nimic pentru ca domnisoara de la casa a avut grija sa stearga rapid bratarile noastre. Data viitoare vom verifica cu atentie.

Intr-adevar este un miros puternic de ceva. Sper sa nu fie clor, am inteles ca apa este curatata cu ozon si ca aceasta ar fi cauza. Oricum daca stai in piscina cu valuri capul trebuie sa stea la suprafata, ustura ochii ingrozitor apa asta termala. Ca tot vorbim de piscina Galaxy, le-as recomanda celor de la Therme sa opreasca valurie macar din cand in cand. E ingrozitor de obositor, mai ales cand mergi cu un copil de 3 ani. Am fost in Munchen la un astfel de complex si era chiar placut, nu stiai cand vor incepe valurile, te luau prin suprindere.

Eu presupun ca acest sistem de la noi a fost facut pentru a te obliga sa platesti zona Palm daca vrei sa innoti linistita. Dar cum Printesa nu are voie acolo, eu ce sa fac?

Inca o problema uriasa o au la zona de restaurant. Noi am mers de la ora 9:30, special ca sa prindem mai putina lume. Dupa o ora de balaceala cu totii eram infometati. Nu aveau decat patiserie, niste pizza ingrozitoare si hot dog. Mancarea calda era servita la 11:30. Am asteptat in speranta ca vom manca ceva gustos. Am cerut un piept de pui cu cartofi prajiti (singura garnitura din meniu), nu aveau decat pui.

Am inteles ca exista si alte restaurante in celelalte zone. Din nou, inutil daca nu pot merge cu copilul. Ar fi trebuit sa existe o zona speciala pentru restaurante, unde sa putem avea acces cu totii. Sau macar sa ma lase sa trec cu copilul in Palm pentru mancare.

Complexul ca si constructie arata impecabil, austriecii au facut o treaba grozava. Dar la ce bun cand mare parte din personal si clienti mai au mult de invatat in ce priveste respectul si bunul simt.

In weekend am fost la Therme. Mai mergem, Printesa inca nu observa decat distractia iar pentru asta Therme ne-a castigat.

Daca iti plac povestile din viata noastra, te astept cu un like aici:https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Un gând despre “Activity Story – Therme si un copil de 3 ani.

  1. Pingback: Bani straini si atitudine romaneasca.  | Amina Tomescu

Lasă un răspuns

