„Daca nu se poate, se poate”

Am mai scris de multe ori despre lectiile pe care ni le ofera Printesa. Pentru noi acestea sunt cele mai valoroase. Sunt gratuite, oferite involuntar de la un om mic plin in suflet doar cu iubire.

Veneam de la gradinita intr-o zi, ea m-a rugat ceva ( nu imi amintesc exact ce, dar sigur era despre mancare), iar eu i-am explicat ca „nu se poate”.

– Mami, pai atunci daca nu se poate, se poate.

Si avea dreptate. De cate ori nu credem ca ceva este imposibil de realizat – o vacanta, un deadline, o problema, un vis – si pana la urma se dovedeste contrariul.

Da, asa este. Daca nu se poate, se poate. Mereu se poate daca vrei, daca iti doresti cu adevarat, daca muncesti si daca ai incredere in tine. Si mai trebuie sa visezi sus, la cele mai imposibile lucruri. Pe drum iti vei implini si vise mai mici, important este doar sa ai teluri mari.

Copiii nostri sunt exemplul perfect. Copilaria lor este formata din vise, incercari, reusite, esecuri. Cad pentru ca apoi sa invete sa se ridice, arunca ca sa invete sa prinda, forteaza limite pentru a invata reguli. Pentru un copil nu se poate mai nimic, si totusi se poate totul.

Da Printesa mea, de la tine am invatat: daca nu se poate, se poate. Se poate orice cand ai vise in minte si iubire in suflet.

Daca iti plac povestile din casa mea, te astep cu un like aici:
https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

 

image

Lasă un răspuns

