#alegereaLUI

image

Intotdeauna am crezut ca familia si casa ta nu trebuie niciodata expuse, explicate in public.

Cred si ca lucrurile cu adevarat minunate si speciale nu le spui, le ti acolo in suflet. O data impartasite, parca isi pierd din sclipire, din emotie.

Chiar daca am ales sa scrie pe un blog despre noi, despre casa noastra, despre intamplarile frumoase sau mai putin frumoase, despre dragostea ce ne-o purtam si despre viata in trei ( deocamdata) in continuare incerc sa pastrez o limita. In primul rand pentru ca nu scriu doar despre mine, scriu si despre ei, ai mei.

Omul cel mare mi-ar spune daca scriu ceva in plus. Dar Printesa? 90% din blogul meu este despre ea. Inca nu stie sa imi spuna ce sa povestesc, ce nu. Tocmai de accea am ales sa ii pastrez si numele privat, sa nu public poze cu ea. Am scris si aici  despre motivele mele.

In primii doi ani din viata ei am postat foarte multe poze cu ea. Cred ca in noi mamele se declanseaza si jobul de fotograf, pozam fiecare secunda, fiecare deget ridicat intr-un fel anume, fiecare sclipire din ochi. Acum insa m-am oprit.

Ma cearta toate rudele ca nu mai trimit poze cu Printesa. Mi-am dat seama ca pierdeam foarte multe momente cu camera sau telefonul in mana. Orice moment special, pe care nu voiam sa il uit niciodata, il pierdeam cu gandul la poza sau filmarea perfecta pe care voiam sa o fac si uitam sa traiesc clipa magica langa ea. Este o decizie egoista, sunt momente pe care doar eu si ea le vom stii vreodata.

Nici nu vreau sa mai vorbesc despre pericolele care exista atunci cand afisam copiii nostri in spatiul public. Noi vedem in poza cu ei de la baie, cu spuma pe nas si burtica umflata, o amintire nepretuita. Nici nu ne-ar trece prin cap ca in spatele unui monitor poate fi un monstru, un animal bolnav care vede altceva in poza din baie.

Sunt lucruri pe care le auzim mereu in jurul nostru, campanii media, emisiuni, etc. Dar cumva vad ca mult prea multe mame raspund foarte nonsalant:

–Nu cred asa ceva! Astea sunt basme menite sa ne sperie.

Nu! Nu sunt basme. Zilnic exista copii rapiti si vanduti spre alte familii, sau si mai rau, pentru organe. Zilnic se nasc sute de site-uri pentru astfel de monstri, iar poza draguta cu fetita ta la plaja poate ajunge subiect de discutie in astfel de locuri.

Noi ne-am nascut in case fara Wi-Fi si retele sociale. Cred ca acesta este motivul pentru care postam poze cu copiii nostri, nu stim inca cum este ca la un interviu viitorul tau sef sa se uite la poza draguta cu tine stand pe olita.

Eu m-am oprit. Refuz sa mai postez public imagini cu fetita mea.

Da te rog share acestui articol cu hashtag-ul #alegereaLUI. Fa asta daca si tu crezi ca e alegerea copilului tau cum, cand si ce sa imparta lumii.

Mama de Printesa

 

Lasă un răspuns

