Da-i timp.

image

De cand am devenit mama am invatat cat de pretios este timpul. In primul an imi doream mai mult timp sa dorm, mai mult timp de mine, sa spuna „mama”, sa faca primul pas, sa mai creasca putin.

Acum nu imi mai doresc decat sa tin timpul asta pretios in loc. Vreau mai mult timp sa ii miros parul buclat, sa rad cu ea pe covor, sa raspund la cat mai multe „de ce”. Uneori imi doresc si sa se faca mai repede ora de culcare, asta e, nu sunt perfecta.

Ma bucur tare ca ea inca nu intelege timpul. Nu isi face griji ca mai sunt doar 3 minute de desene, nu stie cand e prea tarziu sau prea devreme. Ea traieste doar pentru ce se intampla acum. Ea se bucura de clipa aceasta, fara sa se grabeasca.

Singurul ei reper temporal este intrebarea din fiecare seara:

Mami, azi cand ne trezim e maine?

Si tare as vrea sa ramana cat mai mult timp asa. Sa ma invete si pe mine cum sa uit de ora cinei, cum sa stau cu o carte in mana ore in sir fara sa-mi pese de restul lumii.

Da-i timp copilului tau. Sa se joace, sa rada, sa doarma mai mult, sa tipe mai tare sau sa te tine in brate chiar daca tu ai intarziat cu mult. Copiii vor uita multe din copilaria asta, dar vor creste oameni frumosi daca le dam timp.

Domnisoara „Azi cand ne trezim e maine?” are mult timp pastrat in sertarul ei special.

Daca va plac povestile din casa mea, ma gasiti aici: Mama de Printesa

Un gând despre “Da-i timp.

Lasă un răspuns

