Activity Story – Antipa

 

Mi-am propus sa scriu aici pe blog desprea toate locurile, parcurile si cam orice activitate draguta gasim de facut prin Bucuresti.

Weekend-ul acesta am inceput cu Antipa. Noi am fost la deschidere, dar nu reusesc sa mi amintesc daca eram gravida sau impingeam caruciorul. Cu Printesa imi doream sa ajung de mult timp, dar niciodata nu gaseam momentul potrivit – sa fie mancata, odihnita, sanatoasa, sa fie si frig afara pentru ca vara nu prea stam indoors.

Nu stiu daca asta e chiar varsta potrivita, dar consider ca rau n-are ce sa ii faca. A fost foarte incantata de primul nivel unde se afla diorama Marii Negre, mai mult de lumina albastra cred. Pestera cu stalagmite&co a fost senzatia vizitei – mie mereu imi e frica acolo (habar n-am de ce), ea a intrat atat de curajoasa incat m-a imbarbatat si pe mine.

Este foarte safe pentru copii, cred ca puteti merge si cu cei de 1/jum pentru ca animalele sunt atat de frumos expuse incat sigur ii va captiva. Noi am ajuns la 10:00, chiar la deschidere si era lume, cand am urcat la al doile nivel deja era coada la tonomatul de bilete.

Daca doriti puteti intra si la expozitia temporara de reptile (pana pe 1 Mai) , noi n-am mai intrat – Printesa era deja obosita si oricum nu se prea da in vant dupa serpi si alte asemenea.

In schimb si-a dorit foarte mult ceva de la magazinul de suveniruri al muzeului. Aveau tot felul de jucarii, puzzel uri, plusuri, plante miscatoare, etc.

Ea si-a ales asta:

image
De ce? Habar n-am, poate ca e roz? Dar mai erau multe lucruri roz acolo.

In orice caz, e frumos de mers. Programul de iarna este 10-18 de marti-vineri si 10-19:00 in weekend. Luni este inchis. Intr-o ora cu un copil parcurgeti mare pare din muzeu.
Spor la vizitat, daca ajungeti pe acolo astept un feedback de la voi. Sau daca aveti sugestii de alte locuri potrivite pentru o Printesa de 3 ani, astept sugestile voastre aici: https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Lasă un răspuns

