Un copil, Irlanda si o viata noua

Povestea Danielei, o cititoare a blogului. Femeie. Mama. Emigrant. 
  
“2013 iulie. Dupa o nunta de vis a urmat o saptamana (de luna nu cred ca-si mai permite nimeni)de miere in Grecia.

  Stand la plaja primim un apel telefonic, apel ce urma sa ne schimbe viata! Sotul meu trebuia sa ajunga in maxim o saptamana in Irlanda pentru un loc de munca.

  La aeroprt ne-am promis ca orice s-ar intampla dupa maxim doua saptamani ma voi duce si eu dupa el. Ei bine a trecut o luna, situatia nu era tocmai una roz dar intr-o zi m-am hotara. Noi trebuie sa fim impreuna orice ar fi, asa ca mi-am luat bilet de avion pentru a doua zi.

   Cu inima plina de speranta si cu vise adunate intr-o mica valiza la ora 2 am cobor din avion, destinatia-Dublin, Irlanda! Din acel moment am stiut ca acolo va fi casa mea, viitorul meu!

  Timp de 1 an am trecut prin „n ” stari, care mai de care mai intense. Insa apogeul a fost pe 3 octombrie 2014 cand am aflat ca voi deveni mamica! Cand am vazut rezultatul testului eram singura acasa, tipam si plangeam, vorbeam cu cainele meu, Rocky!

Ei bine, viata de mamica pe meleaguri straine abia urma sa inceapa! Marea veste am impartasit-o mamei si familiei mele pe skype! Imi aduc aminte cum plangeam de bucurie in fata mamei insa monitorul si miile de kilometri ma desparteau de imbratisarea ei calda!

  Toate momentele importante din sarcina le marturiseam familiei prin web dar asta nu m-a demoralizat, din contra ma facea mai puternica! Eram noi 3 la mii de km de locurile natale si stiam ca tot ce conteaza de acum este viitorul copilului nostru!

 Nasterea in Irlanda a fost cu totul speciala!

In sala de nastere am avut muzica, iar sotului i s-a adus masa in timp ce eu eram in travaliu! Am avut parte de o nastere superba asistata de oamenii minunati! A fost divin, ca la carte. Copilul meu a venit pe lume intr un mediu necorupt! Nu am dat un cent nimanui, nu am dat nici vestitul „pachet de cafea”! Acesta a fost primul pas facut in educarea copilului meu! 

 Iata ca m-am trezit mama in adevaratul sens al cuvantului! Eram o proaspata mamica, undeva prin lume! Eram mai puternica ca oricand!

   Eu, sotul si bebelina am parasit fericiti maternitatea, am rugat un trecator sa ne faca o poza in fata spitalului! In 20 de minute am ajuns acasa, era o zi de Duminica pe care nu o voi uita in veci. 

Au urmat multe nopti nedormite, oboseala iar eu eram singura intr-o tara straina. Eu trebuia sa-mi intru serios in rolul de mama, si recunosc, mi-a fost teama, am plans, dar m-am redresat repede caci stiam ca trebuie sa fiu puternica pentru copilul meu.

Acum avem o viata noua.

   O viata simpla, noi trei departe de Romania! O viata pe care o iubesc! Aceasta tara mi-a oferit totul: aici am conceput fetita, aici am nascut-o, aici mi-am putut permite multe din cele care in Romania niciodata nu ma gandeam! Aici visele mele au devenit realitate! Si da, aici doresc sa-mi cresc si sa imi educ copilul! Mi-ar fi placut din suflet ca toate aceste lucruri sa se fi intamplat pe pamantul nostru de acasa, dar a trebuit sa aleg ceea ce am crezut ca este mai bine pentru noi si copila noastra!

Am auzit multe femei, mame plecate in strainatate care isi plang dorul de casa. Da, si mie mi-ar fi placut sa pot avea acasa tot ce am gasit aici. Irlanda mi-a facut visul realitate, si aici am fost primita cu bratele deschise.

   Prietenii mei aici sunt: sotul, fata mea si Rocky (catelusul nostrum)! Nu ies la cafele cu prietenele, nu ma duc in vizita la vecine, nu ies la banca din fata blocului! Suntem noi doua minut cu minut, si ador acest lucru! Poate in Romania as fi mers la munca din prima zi a copilului, si atunci as fi pierdut toate aceste momente minunate. Timpul trece incredibil de repede,ar trebui sa incercam sa ne bucuram de fiecare moment, perioada!
Ca mamica pe meleag strain ma simt deosebita, onorata sa imi pot creste copilul aici. Un “aici” pe care eu il vad necesar. Eu, ca orice alt parinte, voi incerca sa ii ofer tot ce este mai bun. Ea este cea care va alege in timp ce va vrea sa pastreze si ce nu.”
Daca aveti o poveste frumoasa de viata, si credeti ca ar inspira si alte femei prin publicarea ei, aici puteti sa imi scrieti:
https://www.facebook.com/mamadeprintesa/

Lasă un răspuns

