Un vis implinit – revista mea.

  
Cele dintre voi care imi cititi blogul de ceva timp stiti deja cum gandesc si principile dupa care ma ghidez. Cele dintre voi care intrati pentru prima oara, puteti citi ce aici fac cand nu sunt Mama de Printesa.

Rolul de mama ma implineste, si imi ofera linistea de care am nevoie pentru a da curs viselor pe care le am demult. E greu, mai ales in Romania, sa fii si mama si femeie, sa ai si cariera si un sot fericit. E greu, dar se poate daca ai langa tine sprijinul celor dragi si un sot care sa te incurajeze si sa te motiveze in a te transforma in cea mai buna varianta a ta. Si pentru asta le multumesc vesnic. Fara ei niciodata nu as fi ajuns aici. 

Am inceput de curand un proiect un vis frumos, o revista feminista. Prima revista feminista din Romania – WhatWomenWant. Citesc si cunosc mecanismul din fata ( si din spate) al multor reviste dedicate femeilor. Sunt dedicate lor, dar nu contribuie cu nimic la incurajarea lor, la determinarea lor de a creste, de a capata stima de sine pentru a deveni femei puternice.

Mi-am dorit sa creez un loc dedicat exclusiv femeilor. Un loc in care sa citesti si altceva decat cum sa fii 90-60-90 sau cum sa cuceresti un barbat. Un loc in care sa te inspiri si sa poti citi istoria unor femei legendare, povesti de viata reale, inspirationale ale unor femei cu adevarat puternice.

  
Va invit sa intrati pe site, WhatWomenWant, si sa urmariti pagina de FB  WWW – the Feminist Club a revistei. Lucram in permanenta pentru a aduce pe site materiale valoroase si pe care sa le rasfoiti cu placere. 
Cu drag,

Mama de Printesa.

PS: Surprizele nu se opresc aici, in curand voi veni cu un proiect dedicat exclusiv mamelor. Va astept pe FB – Mama de Printesa – pentru a afla tot ce fac. 

Lasă un răspuns

